Sázka na jistotu
Vysoká fluktuace lidí se neobjevuje pouze v obchodních centrech či na náměstích měst. Třetí oblast a neméně podstatnou jsou nádraží. Na nich rozvíjí společnost JPServis své markety s potravinami Pont, které nabízí i ve formě franchisy. Mimo ně ale začala zavádět obchody i v nemocničních zařízeních a ukázalo se, že vsadila na dobrého koně. Pobočky Pont už provozuje ve 3 nemocnicích a ohlasy jsou pozitivní.
„Třetí provozovnu jsme otevřeli v Ústřední vojenské nemocnici v Praze-Střesovicích. Připravujeme otevření dalších obchodů ve zdravotnických zařízeních po celé ČR,“ doplňuje ředitel JPServis Marek Cagášek s tím, že koncept prodejen se od těch na nádražích mírně liší. Obsahuje například více prodej čerstvého sortimentu a občerstvení. Mimo otevírání marketů se společnost zaměřila i na vývoj koncepce jako takové. Firma zavedla například nový category management. Do organizační struktury zavedla i prvek regionálního řízení.
Současně při tom probíhají i jednání ohledně spolupráce formou franchisingu. „Preferujeme nejprve vlastní zavedení prodejny a její následný převod na franchisanty. Tento model funguje už rok a nic se na něm nezměnilo,“ říká Marek Cagášek. Zájem o franchisovou licenci není jen o obchody Pont, ale také o koncepty Fornetti Café a Bio Point, jež společnost drží v portfoliu.
PŘEČTI ČLÁNKY
Rok 2023 byl pro některé franšízové značky ve znamení změn, a to nejen co se rozšiřování sítě týká.
Poslední dva roky nebyly pro franšízu PONT to go procházkou růžovým sadem. Na co se aktuálně soustředí a jaké jsou plány do roku 2023?
„Aktuálně má síť prodejen PONT to go jednoho franšízanta, to se může postupně měnit. Důležitá je pro nás kvalita," říká Marek Cagášek, ředitel společnosti JPServis.
Když Petře Vichtové přišla nabídka stát se vedoucí prodejny PONT to go, chvíli váhala než ji přijala. Pod hlavičkou této značky dnes podniká už víc jak 10 let.
Rozvoj sítě obchodů franšízy PONT to go se nezastavuje. Podle jejího vedení se současná doba tou vhodnou pro otevírání dalších poboček.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!