02.09.2014

Byznys s botami

Společnost Afeli rozvíjí obchody s obuví Tamaris pomocí systémového partnerství, které je podobné franchisingu.

Český trh obuvi na rozdíl od oděvního se ve franchisingu moc nerozvíjí. Nový impuls se do něj snaží vložit společnost Afeli, která zastupuje u nás obuvnickou značku Wortmann KG, s konceptem systémového partnerství pro maloobchodníky, které využívá franchisové spolupráce. Nejúspěšnější značkou tohoto výrobce je Tamaris.

Tamaris obchod Foto Afeli

Společnost Afeli zastupuje výrobce obuví Wortmann KG v Česku od roku 2003. Snaží se bojovat proti ztuhlému obuvnickému trhu.

Problémem obuvnického trhu je zastaralé myšlení. Nevyvíjí se, obchodníci nesledují trendy a to vede k jejich následnému neúspěchu,“ upozorňuje Iva Macháčková, obchodní ředitelka firmy Afeli.

V současné době společnost Afeli disponuje 11 plochami na bázi tohoto partnerství a další 3 má před podpisem. Mimoto distribuuje obuv Tamaris do stovek obchodů po celém Česku. „Letošní rok chceme ještě více zefektivnit provoz stávajících ploch. Udělat si systém návštěv a školení prodejen. Naučit se spolupracovat se současnými systémovými partnery,“ dodává Iva Macháčková s tím, že také plánuje otevírat dalších plochy. Soustředit se hodlá především na Prahu.

Společnost Afeli byla založena v roce 2003 jako výhradní obchodní zastoupení firmy Wortmann KG pro Českou republiku. Wortmann KG je jeden z největších evropských výrobců obuvi, přičemž jeho nejznámější produkt jsou boty značky Tamaris. Boty z portfolia Wortmann se prodávají v 70 zemích světa.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank