Volíme cestu inovace

Pondělí
22.09.2014
Inovace a další růst, právě na to se letos zaměří firma Profinit, která loni uspěla v soutěži Štiky českého byznysu. V rozhovoru to prozradil CEO společnosti Tomáš Pavlík.
 

Jak byste popsal našim čtenářům, čím se zabývá Vaše společnost Profinit?

Našim posláním je pomáhat velkým firmám s tzv. digitální transformací. To znamená, že spolu s našimi zákazníky hledáme možnosti, jak využít digitální technologie nové generace (sociální sítě, mobilní technologie, pokročilá analýza informací, cloudové služby, atd.) pro vytvoření nových obchodních modelů, které budou úspěšné v digitální ekonomice. Taková řešení pak našim zákazníkům vyvíjíme a dodáváme.

Jak se daří Vaší firmě v tomto roce? Jak byste srovnal letošní rok s minulým?

Na počátku roku jsem měl pocit, že dojde k výraznému oživení ekonomiky, které ale zatím nepřišlo. I přesto se Profinitu daří dobře a naše hlavní ekonomické ukazatele jsou na vzestupu již několik let po sobě, letošní rok nebude výjimkou.

Co plánujete do dalších let?

Žádnou velkou změnu – chceme úspěšně pokračovat v inovacích a růstu.

Jak byste popsal trh, na kterém Vaše společnost působí? Jak se díváte na konkurenci?

Profinit působí výhradně v České republice, našimi zákazníky jsou velké firmy z finančního a telekomunikačního sektoru a státní organizace. Tento trh je vysoce konkurenční a cenově velmi citlivý. Konkurence i zákazníci nás tak neustále nutí přemýšlet o naší value proposition, trvale ji inovovat a snažit se přinést větší přidanou hodnotu. To je cesta, kterou jdeme my. Někteří konkurenti se vydali směrem trvalého snižování ceny a tím i snižování hodnoty. To není hudba naší diskotéky.

Co pro Vás znamená ocenění Štiky českého byznysu?

Vlastně překvapení, že takový žebříček existuje a jak dobře v něm vychází Profinit. Ocenění samo o sobě pro Profinit žádný přímý obchodní význam nemá, ale jsem rád, že si naší dlouhodobé, často úmorné práce na budování Profinitu někdo všiml, aniž bychom se o tu pozornost nějak předem snažili.


Populární na fóru

Kolik může stát pronájem v nákupním centrum?

Dobrý den, souhlasím s Darsi... Já se zajímala o pronájem v Avionu a tam mě byla nabídnutá cena 61000 Kč za 52 m2. Nakonec jsem to teda nevzala, protože bysme to...

3 komentář(e)
posledni 14.10.2018
Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Učesaný byznys

Při zakládání mého kadeřnictví jsem investovala i do tvorby webových stránek, které mi moc pomohly k nalákání nových zákazníků a tedy zvýšení popularity...

1 komentář(e)
posledni 17.10.2017
Barva webu rozhoduje

Kombinace vhodných barev má určitě vliv na první dojem a je zajímavé, jak až moc. U prodejních webů je to ale i spousta dalších maličkostí - jako třeba barva a...

1 komentář(e)
posledni 24.08.2017
S riziky počítáme

Od ELKO EP prakticky denně odebíráme relé do rozvaděčů. Ale měl jsem za to, že jsou známí pouze na českém trhu. Teď jsem mile překvapen, že je i...

1 komentář(e)
posledni 13.06.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

https://www.facebook.com/Student-Agency-Bojkot-1812481502329777/?view_public_for=1812481502329777

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017