09.12.2014

Vzdělání od kolébky

Děti v centrech Go Kids rozvíjí své schopnosti už od útlého věku. V příštím roce by měly přibýt další pobočky.

Schopnosti potřebné pro správný vývoj dítěte je důležité rozvíjet už v raném věku. Přesně na to se zaměřují specializované kurzy, které nabízí koncept Go Kids. V letošním roce se podařilo rozšířit počet vzdělávacích programů v portfoliu, což pomohlo i ke zvýšení počtu dětí, které kurzy navštěvují. Do nového roku firma Nuerasoft, která drží franšízovou licenci Go Kids, předpokládá otevření dalších center prostřednictvím nových franšízantů.

Go Kids obrazek ucebny Foto Go Kids

Značka Go Kids vznikla v roce 2009 s prvním programem Baby Signs. První franšízová centra se začala otevírat v roce 2011.

Strategii otevírání nových center podporuje i zájem nezávislých lektorek z Go Kids Center, které by se rády angažovaly v další sféře. „Tyto lektorky mají často již několik set klientů, takže zaplnění programů v novém centru je o to snazší. Co považuji za velmi pozitivní trend je to, že v tomto roce přibývalo lektorek, které už od začátku přemýšlí nad otevřením centra Go Kids,“ dodává pro Franchising.cz jednatelka společnosti Michaela Tilton.

Koncept Go Kids lze nalézt po celém Česku, centra tak děti navštěvují v Mladé Boleslavi, Brně, Praze, Kladně či Uherském Hradišti. „Rádi bychom také naše programy rozšířili i na Slovensko, kde chceme najít master-franšízového partnera, a případně zahájili jednání o prodeji licence i do dalších zemí,“ vyjmenovává plány pro další expanzi Michaela Tilton.

Uspět na vysoce konkurenčním trhu vzdělávacích center pro děti vede společnosti k tomu, že musí neustále inovovat své služby. „Mimo zavedení nových programů jsme se zaměřili i na zdokonalení naší prezentace na webových stránkách a posílili povědomí Go Kids Center prostřednictvím médií,“ vyjmenovává rozvoj Michaela Tilton s tím, že i tyto aktivity pomohly o vyšší zájem otevřít franšízové centrum.

Zájemci, kteří by chtěli děti učit prostřednictvím programů Go Kids, by se měli připravit na vstupní investici ve výši 15 tisíc Kč. „Licenční poplatky se odvíjí dle jednotlivých programů, které by měla centra v portfoliu,“ doplňuje Michaela Tilton. Firma uvažuje také o možnostech využití dotací prostřednictvím fondů z EU. Blíže tento plán však Michaela Tilton nekomentovala.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank