vzdělávání

z domova | 14.11.2018

S franšízou na teambuilding s Legem

Původem americká franšíza Bricks 4 Kidz rozšířila pobočkovou síť i nabídku služeb. Zajímá vás, které to jsou? Zjistili jsme to.

Původem americká franšíza Bricks 4 Kidz rozšířila pobočkovou síť i nabídku služeb. Zajímá vás, které to jsou? Zjistili jsme to.

rozhovor týdne | 10.09.2018

Prostor pro nové franšízy

Jazykové školy, začínající podnikatelé i jazykoví lektoři. Ti všichni se mohou ucházet o franšízovou licenci Direct Method for English, říká Adela Masaryková, manažerka společnosti Empire CZ.

z domova | 31.08.2018

Vzděláváním k zisku

Mají za sebou téměř pět let působení a blíží se k 15. pobočce. I v oblasti vzdělávání může existovat dobře fungující franšíza. 2plus2 Škola Matematiky je toho důkazem.

moje franšíza | 29.08.2018

Franšízou k plnění dětských snů

Jeho cílem je vychovávat velké profesionální fotbalisty, zastupuje proto v Česku franšízovou síť fotbalových škol Socatots. Spolupráce s britským konceptem je pro Michala Ogorka zároveň splněním dětského snu.

z domova | 20.06.2018

Franšíza, která vychovává fotbalisty

Nejpopulárnější hra světa přitahuje dospělé i děti. Neméně populární projekt Brazilských Fotbalových Škol je nyní v rámci franšízového systému dostupný i u nás.

z domova | 19.06.2018

Podnikání může být i posláním

Stát se franšízantem, být sám sobě pánem, a vzdělávat sebe i děti není nemožné. Jazykové kurzy Hocus a Lotus jsou toho důkazem.

z domova | 25.05.2018

Kreativitou k úspěchu

Franšízový koncept Bricks4Kidz otevřel svoji 10. pobočku. Je vhodný pro podnikatele, kteří se nebojí přicházet s vlastními nápady.

z domova | 17.05.2018

Fotbalem ke zdraví i zisku

Britská franšízová značka Socatots učí děti na kurzech nejen základy fotbalu. Licence nabízí od 30 tisíc korun i českým zájemcům.

z domova | 02.05.2018

Učení jako zábava i podnikání

Jazyková škola Empire nabízí licenci na inovativní výuku jazyků Direct Method for English. Po celé zemi má 50 franšíz.

z domova | 23.04.2018

Podnikatelé a dětské sny

Ve franšízingu se dařívá sítím se sociálním zaměřením. Kromě péče o seniory je stále na vzestupu i byznys, který cílí na ty nejmenší.

z domova | 06.04.2018

Franšíza pro 2 miliony dětí

Jazyková škola Helen Doron English má ve 36 zemích na 900 franšíz. Nové partnery hledá v ČR mezi nezávislými učiteli v malých městech.

rozhovor týdne | 02.04.2018

Hledáme učitele a obchodníky v jednom

Naše franšíza je nenáročná, lze ji pořídit i za 20 tisíc korun, říká Veronika Kölbl, majitelka licence italského konceptu jazykových škol a kurzů The adventures of Hocus and Lotus.

z domova | 12.03.2018

Byznys z úspěchu ostatních

Polská síť doučovacích center 2plus2 otevírá v Česku ročně 4 franšízy. Vedení poboček se snaží franšízantům maximálně zjednodušit.

rozhovor týdne | 29.01.2018

Franšízanti nám rostou z učitelů

Počet škol Helen Doron English v ČR stále roste, zájem o výuku trvá již 12 let, říká v rozhovoru manažerka mezinárodního konceptu pro franšízing Barbora Tošenovská.

z domova | 27.10.2017

Učením ke správným počtům

Síť doučovacích center 2+2 Škola matematiky má již přes 700 žáků. Ve městech nad 100 tisíc obyvatel otevírá i více franšíz.

rozhovor týdne | 23.10.2017

Potřebujeme kreativní franšízanty

Vzdělávací program franšízové sítě Bricks 4 Kidz je velmi flexibilní, i proto vítáme franšízanty s vlastními nápady, říká majitelka masterfranšízové licence Michele Leschová.

z domova | 05.10.2017

Originální franšíza

Hudební škola Malý muzikant s autorskými písničkami a hudebním vzděláním pro předškolní děti má úspěch. Dnes čítá již 26 vlastních a 4 franšízová výuková centra.

rozhovor týdne | 12.06.2017

Naše síla? Podpora franšízantů

Síť jazykových škol Helen Doron spolupracuje i s učiteli ze zahraničí. Zájem o angličtinu pro děti stále roste, říká manažerka pro franšízing Barbora Tošenovská.

z domova | 04.05.2017

S čísly i slovy radí 2+2 Školy

Pět nových franšíz loni otevřela firma Business Language Center, která vlastní českou licenci na polský koncept 2+2 Škola matematiky.

2
3
4
5
další  
posledni