Kupředu s investorem
Podle nejnovějších informací získal ve společnosti Náš Grunt čtvrtinový podíl investor Karel Nohejl, a to prostřednictvím společnosti RSG Food. Podle zjištění deníku se ve prospěch Nohejla, který mimo jiné pomáhal v minulosti PPF rozjet farmaceutiskou společnost Sotio, umenšily podíly „otců zakladatelů“ sítě, tedy Aleše Kotěry, Jiřího Málka a Jana Čajana.
V červenci letošního roku oslavila franšízová síť Náš Grunt pětileté výročí působení na našem trhu. Za tu dobu si značka vybudovala přední postavení mezi farmářskými obchody. V současnosti provozuje na trhu 30 prodejen, mezi nimiž jsou jak obchody vlastní, tak i ty, které řídí franšízoví partneři. V loňském roce, jak již portál Franchising.cz informoval, dosáhla síť tržeb v hodnotě zhruba 150 milionů korun. Pro srovnání, jakým tempem hospodářské výsledky Našeho Gruntu rostly, v prvních dvou letech se jeho tržby pohybovaly okolo dvou milionů korun.
Nové plány v jasných obrysech
„Od prvního nápadu podnikání s farmářskými potravinami k realizaci uplynul zhruba rok. První prodejna byla otevřena 12. července 2010. Jednalo se o obchod v Radhošťské ulici v Praze na Vinohradech,“ popisuje spolumajitel Našeho gruntu, Jiří Málek, začátky firmy. Koncept byl od začátku budován tak, aby umožňoval rozšíření, ať již formou franšízy či vlastních prodejen. To nastalo velmi záhy, prvního franšízového partnera zakladatelé našli už na konci roku 2010.
„Po pěti letech fungování se cítíme stále velmi mladou firmou. V dalších pěti letech proto chceme dorůst do dospělosti. Plánujeme nejen rozšíření sítě poboček, ale i online prodej, zvýšení podílu moderních potravin jako jsou bezlepkové a raw produkty, změnu designu prodejen a nové služby pro naše zákazníky,“ shrnuje další plány druhý z majitelů Aleš Kotěra.
PŘEČTI ČLÁNKY
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
„Celý náš byznys je postavený na lidech, jsou to nejcennější, co máme," říká Petr Adámek, franšízový specialista značky Náš chléb Vaše pekárna.
„Naším strategickým cílem je udržet trend v expanzi nových prodejen a zajistit rozvoj náš i obchodních partnerů," říká Jaroslav Smrčka, manažer sítě Traficon.
Poslední dva roky nebyly pro franšízu PONT to go procházkou růžovým sadem. Na co se aktuálně soustředí a jaké jsou plány do roku 2023?
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!