10.04.2017
Aplikace? Byznys i legrace
Do ČR míří britská značka Eazi-Apps. Její franšízy pro prodej mobilních aplikací působí ve 25 zemích a nabízejí na 1500 produktů.
Koncept Eazi-Apps pochází z Leicesteru, a v Česku zatím nemá žádného franšízanta. "Jsme v jednání se zájemci z České republiky, průměrně se nám hlásí asi 2 uchazeči o spolupráci za týden," říká developer aplikací pro smartphony a master-franšízant Ladislav Gubeliny. Často se ale podle něho nejedná o skutečně vážné adepty, někdy je zajímá spíše trend mobilních aplikací jako takových, nežli obchodování s nimi. Značka Eazi-Apps se specializuje na technologickou podporu pro začínajícího podnikatele, jeho vzdělávání a poskytnutí marketingových materiálů, potřebných k vybudování úspěšné společnosti.
Díky možnostem si aplikace kreativně upravovat podle potřeb, přináší koncept Eazi-Apps do podnikání i zábavu a nový způsob komunikace se zákazníky a spotřebiteli třeba v propojení se sociálními sítěmi, hudebními kanály a podobně.
E-shopům například nabízí aplikace pro objednávky a prodej přes telefon, či pro věrnostní programy. Umožňuje také posílat zprávy přímo zákazníkům. Licence pro obchodování s Eazi-Apps stojí jednorázově 10 tisíc eur bez DPH. Každý franšízant dostane na starost oblast s přibližně 400 tisíci obyvateli, za jednu aplikaci platí zákazníci kolem 5000 euro. Ceny jsou přitom doporučené, a každý obchodník má možnost poskytovat například množstevní slevy.
Už 6 aplikací stačí k prvnímu výdělku
Podle propočtů centrály v Košicích tak franšízantovi stačí prodat 6 aplikací, aby se mu vrátila vstupní investice. Další příjmy mu mohou plynout ze servisu, kdy se musí postarat například o aktualizace aplikací pro nové typy telefonů. "Ten trend sem teprve přichází, také proto do vývoje aplikací i technické podpory Eazi-Apps stále investujeme peníze i čas. Ve světě tohoto marketingového nástroje firmy využívají častěji, znamená pro ně stále důležitější podporu prodeje," dodává Gubeliny.
Velkou výhodou konceptu je v ČR podle Gubeliniho takřka nulová konkurence. Podnikání v oblasti mobilních aplikací je podmíněno absolvováním školení s odborníky, případně účastí na online tréninku. Spíše než technický talent, znalosti a myšlení, je v případě franšízantů Eazi-Apps žádoucí ambiciózní osobnost se zájmem o dlouhodobou spolupráci. Využíváním mobilního webu by měl franšízant svým klientům pomáhat především při získávání nových zákazníků, zvyšování podílu tržeb, a v neposlední řadě při odlišení se od konkurence v oboru.
Aplikace? Byznys i legrace
K tomuto článku není zatím komentář. Váš bude první.
Fórum 142 téma, 276 komentáře, 105 uživatelů- Oranžový slon pro potěšení dětí 2 komentáře posledni: 14.06.2011
- 17 poboček za 9 měsíců 2 komentáře posledni: 16.07.2011
- Záruky pro začínající podnikatele 2 komentáře posledni: 04.07.2011
- Kolik může stát pronájem v nákupním centrum? 2 komentáře posledni: 10.04.2011
- Franchisingová smlouva 2 komentáře posledni: 30.11.2017
- Co musí vědět franchisor a franchisant o sobě navzájem? 2 komentáře posledni: 12.09.2011
- Obchodní centrum za tři miliardy 1 komentář posledni: 30.03.2012
- České Bageterie Boulevard jsou určeny na bulváry větších... 4 komentáře posledni: 04.10.2010
- Z Loun do Karlových Varů 1 komentář posledni: 05.03.2012
- Češi jsou úspěšní vývozci čaje 1 komentář posledni: 03.06.2010