"Den franchisingu" se blíží
Zmíněná konference se bude konat v Praze, ve Slovanském domě ve středu 15. listopadu. Co přináší za novinky?
Master franchisová konference, jak už sám název napovídá, prezentuje exkluzivní nabídky úspěšných zahraničních značek, které nabízejí tzv. master-licenci nebo-li výhradní zastoupení pro Českou a Slovenskou republiku. Konferenci organizujeme od roku 2012 a za tu dobu se jí účastnilo již na 600 zájemců o franchising a představeno bylo více než 75 podnikatelských nabídek.
Hlavní novinkou letošního roku je to, že konference se uskuteční spolu s Veletrhem franchisingu v rámci Summitu týdne podnikání, což pro zájemce o franchising, tak podnikání obecně, představuje více podnikatelských příležitostí a nabídek na jednom místě.
Pro koho je master-konference primárně určena?
Rádi se zde potkáme se všemi zájemci o franchisové podnikání – jak se zájemci o nákup master-franchisových licení, tak s manažery firem zvažujících vlastní podnikání, s investory, se středními i malými podnikateli, s již zkušenými franchisanty i s těmi, kteří jsou v této oblasti nováčky a mají zájem o osobní kontakt a potřebné informace.
Co je tedy pro návštěvníky připraveno?
V rámci celé akce budou postupně představeny zajímavé zahraniční franchisové koncepty, které v České a Slovenské republice hledají své nové master-franchisové nebo franchisové partnery. Účastníci tak mají jedinečnou možnost jednat přímo se zástupci franchisových systémů o podmínkách spolupráce a navázat osobní kontakty.
Které zahraniční značky mají zájem vstoupit na náš a slovenský trh a budou na konferenci představeny?
Je jich poměrně hodně a jsou z různých oblastí podnikání. Uvést mohu např. Iddesign z Dánska (síť prodejen s nábytkem ve skandinávském stylu, do jejíž skupiny patří i síť JYSK), francouzské Anticafé (inovativní franchisový koncept specifických kaváren), nebo Boco (též z Francie, dokazující, že i fast food může být kvalitní a lákavý pro zákazníky). Atraktivní značkou je také Marco Aldany (jednička na španělském trhu kadeřnictví a salónů krásy), NOA NOA (dánský franchisový konceptem s módou), HITIO Gym (sportovní a fitness-kluby z Norska), ... ale pokračovat bych mohl i dalšími názvy jako jsou Logiscool, Tiroler nebo VOODIES. Doporučuji proto podívat se na stránky www.masterkonference.cz, kde průběžně aktualizujeme franchisové systémy, které se na konferenci přestaví.
Ještě nám poraďte, jak si rezervovat místo na této konferenci?
Je to velmi jednoduché – online registrační formulář, podmínky a další informace k této ojedinělé události, získáte také na webových stránkách konference. Každý účastník master franchisové konference získává automaticky volný vstup na Veletrh franchisingu a Summit Týdne podnikání.
A já jen dodávám: Těším se na vás, i na všechny letošní návštěvníky!
PŘEČTI ČLÁNKY
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI