Káva z Vídně roste i v Česku

Kavárenský koncept Coffeeshop Company nabízí jasně a jednoduše identifikovatelné centrum komunikace a zároveň místo odpočinku, kde se podává káva a čerstvé občerstvení. Ve Zlíně našla značka své místo v OC Zlaté jablko.
Pátek
23.02.2018
Výročí 10 let na českém trhu oslavila rakouská franšízová síť Coffeeshop Company novou kavárnou ve Zlíně. Franšízanty hledá v celé ČR.
 

Koncept, který vznikl v roce 1999 v Rakousku pod společností Schärf, má 60 letou historii v dovozu a pražení kávy a výroby espresso strojů. Atmosféru spojenou s vídeňskými kavárnami se snaží přinést do svých kaváren, otisk historie lze najít v Coffeeshop Company všude včetně výzdoby interiéru a obsluhy. Značka loni otevřela v Evropě celkem osm nových franšízových poboček: pět z toho na Slovensku, dvě v Polsku, a jednu v České republice.

Zlínský Coffeeshop našel své místo v obchodním centru Zlaté jablko, v přípravě jsou nyní podle obchodního ředitele společnosti Tizia Richarda Ortutaye další dvě české pobočky. "Jejich realizaci jsme přesunuli z loňských plánů na letošek," vysvětluje s tím, že podobně jako ostatní kavárenské firmy, i Coffeeshop Company trápí kromě protikuřáckého zákona akutní nedostatek pracovních sil. Nové franšízanty hledá rakouská kavárenská síť ve všech českých městech s minimálně 80 až 100 tisíci obyvatel, především pak v Praze, Plzni, Českých Budějovicích a Brně.

Minimálně pět tisíc eur

Franšízanti platí za licenci na provozování kavárny Coffeeshop Company podle typu konceptu, minimální částka je však stanovena na pět tisíc eur bez DPH. Pravidelný měsíční poplatek činí 2 % z obratu každé franšízy. Vlastníkem výhradní obchodní licence Coffeeshop Company v zemích V4 je společnost Tizia s.r.o, která také řídí síť franšízových partnerů v těchto zemích. Nabízí různé druhy konceptů, ten nejmenší s názvem "To go" se hodí do menších lokalit. Vyžaduje prostor o velikosti od již pěti čtverečních metrů. Pro větší "Lounge" je nutné sehnat prostory o velikosti mezi 120 a 150m2.

Od svých nových franšízantů Tizia nevyžaduje zkušenosti v gastronomickém provozu, výhodou jsou ale znalosti podnikatelského prostředí a zkušenosti s podnikáním. "Ideální franšízant Coffeeshop Company je podnikatel, který hledá výhodný byznys pro sebe a svojí rodinu. Vhodný je koncept ale také pro investory, kteří se musí stát majiteli minimálně 5 až 10 nových kaváren," dodává Richard Ortutay s tím, že nutnou podmínkou partnerů Coffeeshop Company je kromě potřebných financí také schopnost naslouchat a přizpůsobit se požadavkům franšízové sítě.


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015