Mobilní aplikace pro obchod
Že je možné rozvíjet podnikání na principech franšízingu v oblasti gastronomie nebo maloobchodu už překvapí jen málokoho. Že je však možné franšízovou spolupráci uplatnit i v sektoru vývoje mobilních aplikací už bude pro mnohé novinkou. Právě to dokazuje společnost Eazi-Apps, která se specializuje na vytváření komplexních marketingových řešení. Cílem poskytovaných služeb je především zvyšování prodeje výrobků a zviditelnění značky na trhu. Firma byla založena v roce 2010 v anglickém Leicesteru a v současnosti platí za předního producenta a dodavatele na poli moderních mobilních aplikací a mobilních webových stránek. Jako mezinárodní síť má Eazi-Apps své pobočky ve více než 15 zemích.
Aby společnost oslovila co nejvíce zájemců, chystá se prostřednictvím marketingové kampaně oslovit vývojáře, kteří by měli zájem o práci v lukrativním odvětví moderních technologií. Mezi oblasti, na něž se firma soustředí především, je zvyšování úrovně povědomí o značce, zvyšování viditelnosti, zefektivnění využívání sociálních sítí nebo navyšování návštěvnosti webových stránek a zvýšení viditelnosti v rámci mobilního vyhledávání. „Během následujících 12 měsíců bychom chtěli rozšířit působení společnosti o několik nových partnerů ve větším počtu regionů,“ říká developer aplikací pro smartphony a master-franšízant Ladislav Gubeliny.
Franšízantem Eazi-Apps se může stát každý, kdo má zájem o dlouhodobou spolupráci, je cílevědomý a průbojný. Díky platformě s širokou škálou přizpůsobitelných funkcí a základním balíčkem propagačních materiálů získají podnikatelé všechny důležité prvky, které se podle Ladislava Gubelinyho stanou základem budoucí úspěšné a prosperující firmy. Při vstupu do sítě je třeba počítat se základním jednorázovým poplatkem 230 tisíc korun bez DPH. Zakoupením licence se podnikatel stává členem společnosti Eazi-Apps s možností poskytovat obchodní webové aplikace. Předchozí technické a grafické zkušenosti přitom nejsou podmínkou.
V rámci rozšíření působení formou franšízové spolupráce neupřednostňuje firma žádné regiony a nabídka platí pro celou Českou a Slovenskou republiku. „Zakoupení licence je příležitostí pro zájemce stát se pánem vlastního času. Proto jsme se rozhodli podpořit tuto myšlenku i inzercí na úspěšných webových stránkách v Česku a na Slovensku,“ uzavírá Ladislav Gubeliny.
PŘEČTI ČLÁNKY
Celosvětová franšíza The Alternative Board poskytuje manažerské a konzultační poradenství přes 30 let. V Česku poptávka po jejich službách roste, a proto hledají nové franšízanty.
Mail Boxes Etc. je franšíza pro ty, kteří hledají podnikání s mezinárodním úspěchem. To je případ i Saši Cvetojeviče, master-franšízanta pro jadranský region. Co zájemcům radí?
Finanční skupina Partners splnila podmínky ČNB a získala bankovní licenci. Svou činnost by měla zahájit v prvním čtvrtletí 2024. Jak to ovlivní franšízanty Partners Market?
„Každý rok se nám daří rozšiřovat působení o jeden až dva regiony,“ prozrazuje Jana Škabradová, Operation Manager franšízové sítě TAB Board CZ.
Franšízový projekt OK POINT zvítězil v soutěži Franchisa roku 2022. Své prvenství získal za vysokou kvalitu poskytovaných služeb, ekonomické výsledky a podporu franšízantům.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Výrobce oken VPO Protivanov nabízí svým partnerům zásadní konkurenční výhodu. 30 let na trhu se zapsalo do povědomí zákazníků.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Franšízová síť realitních kanceláří i po 17 letech na trhu nachází prostor pro nové pobočky. Své portfolio nyní rozšíří i o možnosti investic.