OC Šestka přivítá nové franšízy

Nová Šestka
Nová Šestka / Od ledna vlastní obchodní centrum Šestka v Praze 6 soukromý český investor, jenž chce nemovitost držet dlouhodobě. Vize mu pomáhá naplňovat tým, který během 18 měsíců dovedl k téměř 100% obsazenosti holešovickou kancelářskou budovu Rosmarin Business Center. Patří do něj také Lucie Němečková, senior asset manažerka OC Šestka, která přibližuje další firemní plány.
Pondělí
14.05.2018
Návštěvnost OC Šestka v Praze se meziročně zvýšila o 25 %. Růst podpoří noví nájemci, chybět nebudou ani franšízové značky, říká senior asset manažerka Lucie Němečková.
 

Šestka měla na trhu spíše negativní pověst. Jak se s tím vypořádáte?
To máte pravdu, i když se pocity nezakládaly na realitě. Například nákupní košík je v našem obchodním centru mnohem vyšší než ve srovnatelných centrech. Šestka nemůže konkurovat Palladiu nebo Chodovu, má ale jiné přednosti, jinou pozici, jinou skladbu návštěvníků.

Můžete být konkrétnější?
Šestka je klasickým convenience centrem, které každodenní nákupy kombinuje s výběrovými obchody pro náročnější klientelu. Zakládáme si na osobním přístupu a perfektním servisu pro každého návštěvníka. Kdo z nájemců nevyhoví, nemůže u nás působit. Právě přístup personálu je jedním z pilířů marketingu. Pokud jde o cílové skupiny, úspěšně oslovujeme velmi bonitní skupinu z Prahy 6 a Prahy - západ i širokou spádovou oblast Kladenska, jejíž obyvatelé dojíždějí za prací v metropoli. Celkem hovoříme o 250 000 zákaznících.

Přinesla změna přístupu správy centra výsledky?
I díky dravější komunikaci a marketingu se povedlo od ledna návštěvnost meziročně zvýšit o 25 %. Trend do budoucna podpoří také řada nových nájemců. Showroom již otevřel prodejce spodního prádla a plavek Chickie!, na konec května se připravuje launch monobrandové prodejny Lee Cooper. Rozšiřovat se budou prodejny O2, CCC nebo PME Legend. Proměnou prochází rovněž food court, kde najdou zázemí KFC či velkoformátový koncept tradiční a kvalitní české kuchyně pod taktovkou věhlasného šéfkuchaře Miroslava Kubce.

Pokud jste zmínila posilování sousedského centra, co to znamená například z hlediska služeb?
Většině nájemců z tohoto segmentu se u nás daří velmi dobře. Meziročně vidíme nárůst tržeb i o několik desítek procent. Tito operátoři povětšinou naprosto přesně chápou specifika Šestky. Lidé se za nimi vrací, vyhovuje jim osobní přístup. My chceme nabídku dále posilovat. Jsme v podstatě napevno jako franšízanti domluveni s Českou poštou - její pobočka nesporně přiláká řadu nových zákazníků a potěší ty stávající.

Rozumět si s tím bude rovněž originální koncept velké kavárny s pracovním prostorem na bázi coworkingu. Prostě coffee & work. Tím reagujeme na velké množství pracovních schůzek, které na Šestce probíhají, anebo na potřeby maminky-živnostnic, jež si u nás mohou nechat pohlídat ratolesti.

Jaké segmenty budete dále posilovat?
Určitě bych vyzdvihla módu - dětskou, výběrovou dámskou i náročnější pánskou. Zde jednáme s několika operátory a franšízory. Pokud nenajdeme vhodného partnera, jsme připraveni získat vlastní licenci. Natolik jsme přesvědčeni o úspěchu naší strategie a vize. Ta počítá se zdvojnásobením návštěvnosti do dvou let.

S nějakými tuzemskými franšízanty již jste v kontaktu?
Jistě. Jsme v podstatě dohodnuti s nejznámějším operátorem na poli zdravé výživy a biopotravin. Otevře u nás dosud největší prodejnu spojenou s bistrem. To samé platí pro několik menších prodejen s jakostními potravinami. V tomto směru sázíme na sousedský koncept, kdy usilujeme o nejkvalitnější food nabídku v okolí. I proto vybíráme z lokálně známých a oblíbených značek. Každopádně jsme otevřeni všem franšízantům, pokud nabídnout zajímavý sortiment nebo službu s ohledem na pozici našeho obchodního centra.

A v případě módy a módních doplňků?
Jak už jsem naznačila, jde nám o módu pro všechny naše cílové skupiny, včetně módy pro děti a teenagery nebo kvalitnější pánské oblečení. Vodítkem jsou pro nás i stále lepší výsledky stávajících butiků. Určitě chceme doplnit také cenově dostupnější koncepty typu H&M, neboť se jim na Šestce také vede velmi dobře.

Nedávno jste zveřejnili tiskovou zprávu, kde zmiňujete také fitness centrum...
Ano, to je pravda. I v tomto případě jsme v kontaktu s několika možnými provozovateli, přičemž také zde je prostor pro franšízu. Jsme naprosto ideálně dostupní pro téměř 15 000 lidí pracujících denně na letišti a v jeho okolí. Jezdí přes nás tisíce lidí z práce domů. Proto jim chceme dát možnost si u nás nejen nakoupit, ale také si zregenerovat tělo. Akcent na zdravý životní styl jsem již zmínila.

Mimochodem, Šestka je nově hrdým partnerem hokejového klubu Rytíři Kladno a ještě letos se staneme sponzory všech významných sportovních klubů na Praze 6. Každopádně fitness je náš plán až na rok 2019. Už proto, že se rozhodujeme mezi indoorovou variantou nebo přístavbou na střeše, což je náklad v řádu desítek milionů korun.

Několikrát jste vyzdvihla specifika OC Šestka. Mohla byste je shrnout?
Šestka těží z toho, že leží mezi Prahou 6 a expandujícími obcemi v Praze-západ. V obou případech jde o destinace s vysoce nadstandardními příjmy rezidentů. Těm vyhovuje pohoda a individuální přístup na Šestce. Péče, zájem a motivace personálu. Parkování v klidu, bez kolon a stresů. Nastavili jsme dvouletý program, který pracuje s obsluhou obchodů, jejich nabídkou i stratifikací marketingu a komunikace na zmíněné cílové skupiny. Jak už jsem řekla, cílem je, abychom se obraceli na konkrétní zákazníky s produkty či službami, které jsou jim blízké a které je osloví.


Populární na fóru

Kolik může stát pronájem v nákupním centrum?

Dobrý den, souhlasím s Darsi... Já se zajímala o pronájem v Avionu a tam mě byla nabídnutá cena 61000 Kč za 52 m2. Nakonec jsem to teda nevzala, protože bysme to...

3 komentář(e)
posledni 14.10.2018
Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Učesaný byznys

Při zakládání mého kadeřnictví jsem investovala i do tvorby webových stránek, které mi moc pomohly k nalákání nových zákazníků a tedy zvýšení popularity...

1 komentář(e)
posledni 17.10.2017
Barva webu rozhoduje

Kombinace vhodných barev má určitě vliv na první dojem a je zajímavé, jak až moc. U prodejních webů je to ale i spousta dalších maličkostí - jako třeba barva a...

1 komentář(e)
posledni 24.08.2017
S riziky počítáme

Od ELKO EP prakticky denně odebíráme relé do rozvaděčů. Ale měl jsem za to, že jsou známí pouze na českém trhu. Teď jsem mile překvapen, že je i...

1 komentář(e)
posledni 13.06.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

https://www.facebook.com/Student-Agency-Bojkot-1812481502329777/?view_public_for=1812481502329777

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017