České maso, slovenský burger

Na řadě je Praha / V blízké budoucnosti bychom chtěli mít až 15 poboček v Praze, a začínáme si pohrávat s myšlenkou expanze mimo hlavní město, říkají majitelé slovenské značky Regal Burger. V tuto chvíli aktivně hledají franšízanty především v hlavním měště a středočeském kraji, Brně a jihomoravském kraji, a na Ostravsku.
Pondělí
21.05.2018
Slovenská franšízová síť Regal Burger, která vyrábí pokrmy z masa z Krušných hor, hledá nové franšízanty v České republice.
 

Jsme rychlí jako fast food, a kvalitní jako prvotřídní restaurace, tvrdí o sobě majitelé franšízové sítě Regal Burger ze Slovenska, která působí také v Praze. Jejich fast casual restaurace nabízejí především hamburgery, ve kterých používají pro výrobu maso od společnosti Meatpoint, jež chová býky ve výbězích v Krušných horách. Garantují tak, že surovina neobsahuje žádná antibiotika či růstové hormony, chemická změkčovadla nebo jiné příměsi. Stejně tak Regal Burger používá i domácí pečivo, které pekař peče přímo na místě, a dodává dvakrát denně čerstvé. Výroba burgeru by měla trvat vždy pouhých 8 minut.

Regal Burger vznikl v roce 2013 na Slovensku, kde má nyní 5 vlastních provozoven a jednu franšízu, k otevření připravuje další dvě. V ČR má Regal Burger 5 vlastních provozoven, v přípravě je také nová vlastní restaurace v Rakousku. Za vznikem značky stojí parta nadšenců, kteří původně provozovali webové stránky Bratislava Regal, kde vybírali nejkvalitnější potraviny v bratislavských obchodech. Posléze se přesunuli k výrobě občerstvení a pokrmů s plánem uspokojit své potenciální zákazníky výborným a kvalitním jídlem v co nejkratším čase.

"Regal Burger v Česku rozšiřuje koncept fast casual, kde jídlo je připravené ze zcela čerstvých surovin až v momentě objednávky, žádné polotovary. Navíc naše hlavní suroviny jsou BIO a lokální. Jednoduchost produktové nabídky zjednodušuje procesní komplexitu a finanční ztrátovost na surovinách, čímž je celý koncept finančně velmi atraktivní. Navíc, naše kuchyňské procesy nevyžadují žádné komplikované technické vybavení, čímž je prvotní investice nižší než u jiných podobných provozoven," říká marketingová manažerka Lenka Baranová. Ideálním místem pro pobočky jsou podle ní buď foodcourty v OC a prémiové lokality v centrech měst.

3 druhy s masem, sezonní nabídka i vegetariáni

Součástí konceptu je možnost nabídnout v pobočkách hostům kávu díky subbrandu Regal Coffee, a palačinky nebo saláty v Regal Trucku. Jaké jsou podmínky pro získání licence? Ideální franšízant Regal Burger je osoba, která má podnikatelského ducha - je to člověk iniciativní, schopný převzít odpovědnost jako zaměstnavatel, a organizovat a učit se. Respektovat musí samozřejmě zásady a pravidla spolupráce ve franšízové síti.

Pro otevření franšízy je potřeba investovat do podnikání asi 1,5 až 2,5 milionu korun, minimálně milion je pak požadován z vlastních zdrojů uchazeče o franšízu. Na franšízantovi je, aby si za pomoci centrály našel vhodnou lokalitu, Regal Burger zajistí návrhy na projekt i design provozovny. Výstavba restaurací včetně interiérů se provádí "na klíč", následuje také zaškolení personálu i franšízanta během intenzivního dvoutýdenního tréninku. Po otevření pobočky značka zajišťuje také dodání surovin, kompletní softwarové vybavení, mentoring a monitoring manažera provozu, kontrolu dodržování standardů značky, či hodnocení zákaznického servisu.


Za 8 minut hotovo / I kvůli podmínce, že se burger nesmí připravovat déle než 8 minut, má Regal Burger v nabídce pouze 3 druhy masových hamburgerů, jeden masový sezonní a 2 vegetariánské.
Kontaktní formulář
Kontaktní formulář
If you see this, leave this form field blank

Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014