Aktivita franšízanta je klíčem úspěchu
Jak se Vašemu franšízovému konceptu v současné době daří?
Ačkoli uplynulé měsíce byly pro obor mimoškolního vzdělávání velmi náročné, podařilo se nám udržet přízeň našich klientů, studentů. Pomohla nám v tom i online výuka, kterou jsme našim klientům zajistili.
Jak velké změny přinesla pandemie do konceptu DME?
Pandemie otevřela klientům oči v tom, že online výuka může plnohodnotně nahradit tu prezenční. Zároveň jsme objevili úplně nové příležitosti na trhu. Lidé, kteří by si nemohli dovolit dorazit osobně na hodinu z časových důvodů, objednají si naše online služby. Zároveň však evidujeme zvýšený zájem o prezenční kurzy. Studenti se na ně těší, rádi přijdou mezi lidi.
Jak se v současné době vede vašim franšízovým partnerům?
Poptávka po kurzech se postupně dostává do původních čísel, jakých dosahovala před příchodem pandemie. Navíc partneři, kteří se věnují i vzdělávání dětí, jsou na tom v rámci mimoškolních kroužků dokonce lépe než před ní.
Jaké jsou ambice Direct Method for English pro český trh? Kolik poboček byste zde chtěli mít?
Naším cílem není najít spoustu franšízových partner. Jdeme spíše cestou kvality. Chceme tak zahájit spolupráci s kvalitními franšízanty, kteří se konceptu Direct Method for English budou věnovat naplno.
Kdo se tedy může stát franšízantem DME?
Hledáme především franšízanty, kteří jsou odhodlaní dbát na kvalitu výuky a investovat do lidského kapitálu. Lidé jsou totiž to, co je základem úspěchu. V momentě, kdy máte kvalitního lektora, kterému se věnujete, několikanásobně se vám to vrátí prostřednictvím spokojených klientů.
S jakou investicí musí franšízant počítat?
Franšízant na začátku spolupráce zaplatí jednorázový vstupní poplatek ve výši 15 až 20 tisíc Kč, který pokryje náklady spojené se vstupním školením. Roční licenční poplatek se pak pohybuje od 10 do 40 tisíc Kč podle regionu, ve kterém franšízant podniká.
PŘEČTI ČLÁNKY
Marta Toulová je majitelkou jednoho z nejvíce rostoucích franšízových center Helen Doron English v Českých Budějovicích. Zeptali jsme se jí, jaký je její recept na úspěch.
Vzdělávací franšíza Logiscool chce proniknout dál do regionů. Může zde fungovat více jak 30 poboček.
Školy Maple Bear vznikají díky franšíze po celém světě a využívají dobré pověsti kanadského vzdělávacího modelu. V Česku míří do největších měst.
Williama, prince z Walesu, zaujal koncept Young Engineers. Líbí se mu jeho přístup, který v dětech vzbuzuje nadšení pro techniku. Zaujme i franšízanty v Česku?
„Vzdělávací workshopy jsou naším nejžádanějším produktem. Proto se na ně zaměřujeme v novém obchodním modelu pro franšízanty,“ říká Kamila Holody z Edukida.
Nejčtenější
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické