DepilConcept pro ženy i muže / Odstranění nežádoucího ochlupení pomáhá i mnoha mužům, kteří ocení dlouhodobé účinky ošetření.
pondělí
24.06.2024
Hladká kůže bez chloupků a nedostatků se stále nosí. Aby taková pokožka i zůstala, je potřeba procedury opakovat. Přesně na tom stojí byznys model DepilConcept.
 

Franšízový koncept center pro epilaci a kosmetická ošetření na bázi světelného záření pochází z Portugalska. Metoda má oproti jiným řadu výhod, jako je bezbolestný průběh bez podráždění a postupné oslabení a odstranění chloupků, s výsledky viditelnými již po prvním ošetření. Jedno ale neumí ani tato metoda – zázrak, který by opětovný růst zcela eliminoval. A právě to je pro kosmetický byznys výhodou – spokojené klientky se vracejí. Kromě přístrojové epilace a depilace voskem centra nabízejí i ošetření pro zmírnění projevů či následků akné, procedury pro omlazení pleti a odstranění skvrn rovněž určitou formou fototerapie. Služby doplňuje i prodej luxusní přírodní kosmetiky vlastní značky.

„V České republice funguje úspěšná franšízová pobočka v Brně a v přípravě jsou další dvě v Praze a Zlíně,“ uvádí k aktuální velikosti sítě Peter Trelo, držitel master-licence pro Českou republiku a Slovensko. Expanze na českém trhu je jejich aktuálním největším cílem a rádi by vytvořili síť poboček, která bude lídrem na trhu, podobně jako se jim to povedlo na Slovensku s 9 otevřenými centry a dalšími 3 v přípravě. Proto se aktuálně věnují především obchodním otázkám a inovacím v oblasti produktů a služeb. Nabídka je sestavená tak, že pokrývá řešení nejčastějších požadavků na ošetření pokožky a nabízí jejich efektivní a cenově přijatelné řešení k dosažení vize značky: aby se všichni lidé cítili dobře ve své kůži.

„Rádi bychom povzbudili podnikavé osobnosti kdekoli v České republice, aby se chopili připraveného a funkčního konceptu na podnikání. Stačí mít chuť do samostatného podnikání, zkušenosti v kosmetickém průmyslu nejsou třeba. Máme vytvořen vlastní systém zaškolení pro franšízanty i jeho personál,“ uvádí Peter Trelo. 

Šanci mají města od 30 000 obyvatel. Zájemce musí počítat s investicí od půl milionu na vybavení, další prostředky v řádu od 300 000 Kč je potřeba na úpravu interiéru centra dle požadavků standardů značky. Franšízant také odvádí měsíční poplatky.


Franšízy ve městě nad 30 000 / Prostory pobočky musí být v rozloze minimálně od 60 m2 s dostupností parkování.