Kavárny Coffeeshop chtějí být 3
Franšízový kavárenský řetězec Coffeeshop Company se chce do dvou až tří let stát trojkou na českém trhu kaváren. V letošním roce chce síť, která má zatím na našem trhu sedm kaváren, otevřít další tři nové. Síť Coffeeshop Company to uvedla v tiskové zprávě.
Jednička na Slovensku a v Maďarsku
Coffeeshop Company otevřel na konci loňského roku v Praze svou celkově 200. kavárnu. „Na Slovensku jsme jedničky na trhu, stejně tak v Maďarsku. Na maďarském velmi tradičním trhu máme deset kaváren,“ uvedl Pavol Jakubec, majitel franšízové licence na kavárny Coffeeshop Copany pro čtyři země střední Evropy. Coffeshop Company působí také v Polsku, kde ale zatím nemá snahu hrát větší roli.
V Česku s franchisingem
Coffeshop Company buduje v Česku síť kaváren od konce roku 2007. V současné době provozuje sedm kaváren, po dvou v Liberci a v Praze, po jedné pak v Plzni, Ostravě a Jihlavě. Atmosféra kaváren navazuje na vídeňskou tradici podávání kávy spojenou s novými trendy přípravy kávových specialit „Společnost Tizia, která je vlastníkem licence, plánuje další dlouhodobý rozvoj v České republice a to vlastních kaváren i ve spolupráci s franchisovými partnery,“ uvedl Marek Hofmann, který má na starosti rozvoj sítě v Česku.
PŘEČTI ČLÁNKY
O otevření vlastní kavárny uvažoval Alexander Stamenov dlouho. Co ho přimělo připojit se k franšízové síti Coffeeshop Company?
O licence kaváren Coffeeshop Company je mezi uchazeči o franšízu zájem. I díky nim se tak letos síť poboček rozšíří do dalších lokalit.
Franšízanti Coffeeshop Company si mohou vybrat, jak velkou kavárnu chtějí provozovat. Kolik pak do ní musí investovat?
„Náklady spojené s rebrandingem poboček nikdy nenesou zcela naši franšízanti. Podílíme se na nich i my a pronajímatel prostor,“ říká Peter Ondrej, Managing Director Coffeeshop Company.
Franšízový kavárenský řetězec Coffeeshop Company rozšiřuje své zastoupení na trhu i v době, kdy je situace gastronomických provozů ovlivněna vládními restrikcemi a opatřeními.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...