29.03.2010

Kávová kultura se šíří rychle, kavárnám se daří

O kávové kultuře jsme si pro FranchisingINFO.cz povídali s držitelem licence pro čtyři země střední Evropy, jednoho z největších kavárenských řetězců v Evropě, Coffeeshop Company Pavlom Jakubcem

Kolik kaváren patří celkem do franšízové sítě Coffeeshop Company a kolik je těch vašich?
Po světě je přes 200 kaváren. V Polsku, Česku, Maďarsku a na Slovensku má síť 39 provozoven. Přestože byl loňský rok pro ekonomiku nejen v regionu slabší, podařilo se nám zvýšit počet provozoven téměř o pětinu, což považujeme za úspěch. V Česku loni Coffeeshop Company otevřela 2 kavárny, a celkem jich má 7.

Jaké máte plány do budoucna?
Letos plánuje řetězec otevřít v Česku zhruba 3 kavárny a dostat se tak na 10 provozoven. Nejvyšší nárůsty tržeb jsme zaznamenali právě v Česku. Zájem o franšízové licence je nejsilnější na Slovensku a v Polsku. V České republice chce být Coffeeshop Company v horizontu dvou až tří let trojkou, čtyřkou na trhu.

Na Slovensku je řetězec již nyní největší kavárenskou sítí, stejně tak v Maďarsku. Síť působí také v Polsku, kde ale očekává pomalejší rozvoj.

V Česku buduje síť kaváren od konce roku 2007. V současné době provozuje sedm kaváren, po dvou v Liberci a v Praze, po jedné pak v Plzni, Ostravě a Jihlavě. Atmosféra kaváren navazuje na vídeňskou tradici podávání kávy spojenou s novými trendy přípravy kávových specialit. Společnost Tizia, vlastník licence, plánuje další dlouhodobý rozvoj v České republice.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank