Koncept pro podnikavé partnery, to je Tamaris
Přední evropský výrobce a prodejce obuvi, německá společnost Wortmann KG byla založena roku 1967, do České republiky dodává zboží od roku 1994. Za 16 let si získala značnou část zákazníků na trhu s obuví. Ve světě se těchto bot prodá více než 40 milionů párů za 800 mil EUR.
Franšíza obuvi Tamaris je ideálním konceptem pro spolehlivé a podnikavé partnery. Firma usiluje o to, aby se v nejbližší době značka Tamaris stala vedoucí evropskou značkou na trhu s dámskou obuví.
Na evropském trhu s obuví není mnoho značek, které by pokrývaly potřeby tak široké cílové skupiny, jako je Tamaris. Boty jsou velmi oblíbené u žen každého věku i módního stylu.
Firma má více konceptů, které nabízí svým obchodním a franšízovým partnerům, prodejny jsou provozovány jako monobrandové nebo formou shop-in-shopů. Systémové partnerství Tamaris je založeno na úzké spolupráci mezi franchisantem a franchisorem. Kombinace lokálních znalostí a znalostí globálního trhu tvoří silné spojení, které je prověřené a dobře funguje.
Plocha pro obchod Tamaris musí mít velikosti 80–150 m2, přičemž je potřeba umístění obchodu ve špičkové lokalitě, centru města, nákupním centru nebo jiném místě s vysokou koncentrací nakupujících.
Pro multibrandový obchod (shop-in-shop) je vhodná plocha alespoň 25 m2 vyčleněná pro značku Tamaris. Velikost prodejny závisí většinou na místních podmínkách. Optimální samoobslužný systém umožní snížení nákladů na personál a skladové náklady (systém asistované samoobsluhy). Prodejní nábytek je sestaven velmi variabilně a nabízí různé možnosti prezentace zboží.
Podpůrným marketingovým produktem v místě prodeje je Tamaris Store Radio, hudební programy jsou centrálně řízené, nakupování je příjemné a zákazník je účinnou formou informován o novinkách v obchodě.
Důležitá informace pro obchodníky je, že si kolekci vybírají sami, prvotní investice do obchodu jsou kolem 38 000 EUR, další finance jsou potřeba na případné stavební úpravy prodejny. Varianta prodejny (shop in shop) stojí kolem 10 000 EUR.
Pro více informací o systému Tamaris kontaktujte redakci FranchisingINFO.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
Prosadit se v módní branži je v současnosti velmi obtížné. Řešením pro ty, co s tím chtějí začít, může být franšíza, třeba značky Esotiq.
„Pro zahájení franšízového podnikání je vhodná každá doba," říká Petra Tománková, manažerka pro rozvoj obchodní sítě pracovních oděvů Ardon.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Populární na fóru
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.
Láska, vášeň i peníze
Tento koncept se mi velmi líbí a přeji Vám hodně zdaru při Vaši práci.Bc.Martina Mikšíková www.zdravetelozdravyduch.webnode.cz