14.03.2011

Nejprve prodejnu zprovozníme, poté předáme franšízantovi

vysvětluje v Rozhovoru týdne Marek Cagášek, ředitel společnosti JPServis, a.s.

JPSevis, a.s., provozuje několik značek prodejen, které to jsou?
Jedná se o maloobchodní prodejny PONT, Bio Point, Fornetti Caffé a Fornetti Centro. Tyto koncepty se od sebe navzájem liší, a proto si nejsou konkurencí, naopak například v prodejnách PONT se můžete občerstvit kávou a pečivem z Fornetti Caffé. Ve své podstatě ani nemáme přímou konkurenci. Je to dáno tím, že uspokojujeme aktuální potřeby našich zákazníků, útočíme na rychlý, impulzivní nákup. Dále se lišíme tím, že se naše prodejny vyskytují na místech s vysokou koncentrací osob - na nádražích, dopravních uzlech a nemocnicích.

Jsou vaše prodejny franšízové?
Z celkového počtu 22 prodejen jsou již 4 plně v rukách franšízantů. Ti pak musejí dodržovat veškeré standarty stanovené franšízorem. Řídíme se tím, že nejprve pobočku zprovozníme, zavedeme a poté jí přenecháme franšízantovi. Partnery si řádně prověřujeme, nejčastěji se rekrutují z řad vedoucích provozoven. V současné chvíli udělujeme licence na prodejny PONT a Fornetti Caffé.

Proč jste se rozhodli pro franšízing?
Franšízing jako model podnikání jsme zvolili především pro expanzi našich provozoven. Spatřujeme v něm hned několik výhod. Díky němu může partner uplatňovat svoji individuální iniciativu, angažovanost a kreativitu. K franšízingu přistupujeme jako k partnerskému systému, ve kterém je část záležitostí řešena v souladu se standardy poskytovatele licence a zbývající náležejí do individuálních povinností franšízantů.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank