Prostor pro dalších 15 zájemců
Italové mají vkus. Ne nadarmo je Miláno jednou z mek módních návrhářů. A jsou to také přátelští a usměvaví lidé, jak jsem měla možnost se přesvědčit při osobním setkání s panem Giorgio Frassy, jedním z jednatelů společnosti Max Praga s.r.o.
Tato společnost, která na území České a Slovenské republiky působí již od roku 1997, zde exkluzivně zastupuje oděvní značky módního domu Max Mara Fashion Group: Max Mara, Weekend Max Mara, Marella, Marina Rinaldi a iBlues. Jde o značky středně vyšší cenové kategorie, z nichž se každá soustředí na jinou cílovou skupinu zákaznic a poskytuje výběr z několika linií.
Společnost Max Praga s.r.o., rozvíjí značky na území Prahy, kde vlastní 6 monobrandových obchodů. V momentě, kdy je značka dostatečně „zralá“ a známá na trhu, začne expandovat do regionů za pomoci franšízantů. Giorgio Frassy k franšízingu vysvětluje: „Franšíza není jen unifikovaný obchod dle stanovených standardů, ale představuje především výhodu podpory mateřské společnosti. Partner získává poradenství v oblasti podpory prodeje, marketingu, vzdělávání a motivace personálu a visuál merchandisingu.“ Do další podpory franšízantů náleží pravidelné návštěvy inspektorů z mateřské společnosti, kteří společně s franšízanty koordinují aktivity v marketingu, jednotný koncept prodejen a soustředí se na servis pro cílové zákazníky.
I přes maximální podporu, které se franšízantům dostává ze strany mateřské společnosti a zastupující agentury, je nezbytným předpokladem budoucího partnera dobré finanční zázemí a obchodní duch. Jak dále uvedl Giorgio Frassy, projekt franšízových obchodů je vždy v rámci zachování vysoké kvality a jednotného vzhledu zpracován týmem italských architektů. Franšízanti získávají také finanční příspěvek na otevření obchodu a je jim zaručena územní exkluzivita.
V ČR naleznete jednotlivé značky především v monobrandových prodejnách, ačkoliv od začátku tohoto roku společnost Max Praga eviduje již 4 nové zájemce o začlenění značky Weekend Max Mara do multibrandových prodejen. Na Slovensku zatím převažují multibrandové obchody. Cílem společnosti pro tento rok je otevření 2 monobrandových a 5 multibrandových obchodů v ČR a SR.
PŘEČTI ČLÁNKY
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
Prosadit se v módní branži je v současnosti velmi obtížné. Řešením pro ty, co s tím chtějí začít, může být franšíza, třeba značky Esotiq.
„Pro zahájení franšízového podnikání je vhodná každá doba," říká Petra Tománková, manažerka pro rozvoj obchodní sítě pracovních oděvů Ardon.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Populární na fóru
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.
Láska, vášeň i peníze
Tento koncept se mi velmi líbí a přeji Vám hodně zdaru při Vaši práci.Bc.Martina Mikšíková www.zdravetelozdravyduch.webnode.cz