30.03.2011

Zepter staví na partnerství

Do konce roku 2012 plánuje vytvořit pobočkovou síť o 100 regionálních kancelářích.

Společnost Zepter International vyrábí, prodává a distribuuje spotřební zboží. Obchodní aktivity, resp. přímý prodej, jsou v současné době v České republice založeny na třech pilířích: domácí prezentace, akce/festivaly a regionální obchodní kanceláře (ROK). Od roku 2004 se projevuje trend zejména v obchodním potenciálu 3. pilíře - kancelářském prodeji prostřednictvím ROK. Regionální obchodní kanceláře jsou budovány v rámci firemní obchodní strategie s názvem Zepter – partner podnikání, který definuje pravidla zakládání regionálních obchodních kanceláří prakticky na principech partnerství.

zepter nové sídlo v paláci křižík v Praze

Společnost Zepter získala nové sídlo v paláci Křižík v Praze.

Do konce roku 2012 by tak mělo vzniknout a fungovat v České republice přibližně 100 ROK, které by z dlouhodobého hlediska měly tvořit více jak 50 % z celkového ročního obratu společnosti. „Regionální obchodní kancelář Zepter představuje jedinečnou příležitost a především jistotu ověřeného podnikatelského konceptu pro každého, kdo chce začít samostatně podnikat. Program Zepter – partner podnikání přináší zajímavý zisk s minimem rizik, tedy nižší náklady a menší rizika než při klasické franšíze,“ popisuje Jana Rechlíková, manažerka marketingu.

Společnost disponuje v současné době 62 regionálními obchodními kancelářemi po celé České republice. Počet kanceláří není nijak omezen, stejně jako lokalita, primárně se však zaměřuje na spádová města s více než 20.000 obyvateli.

Obchodní model na principech partnerství je uplatňován také v dalších zemích, např. v Maďarsku, Polsku, Rusku, Srbsku a Itálii.

Více informací získáte v redakci.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank