Dnipro-M

Informace o franchisovém systému

Popis franchisového systému

DNIPRO-M: EXPERTI NA ELEKTRICKÉ NÁŘADÍ

Dnipro-M je ukrajinská společnost, která vyrábí a prodává elektrické nářadí pro profesionální potřeby, zahradnictví a domácí kutily. Jedná se o největší řetězec obchodů s elektrickým nářadím na Ukrajině s více než 270 firemními prodejnami a 235 franšízovými prodejnami ve 276 městech na Ukrajině a v zahraničí.

Společnost byla založena v roce 2011 a od té doby se rozrostla a obsluhuje více než 2,5 milionu zákazníků. Kromě toho má Dnipro-M nejsilnější online zastoupení mezi konkurenty, přičemž jeho webové stránky ročně navštíví více než 25 milionů návštěvníků.

NAŠE KLÍČOVÉ VÝHODY

  • Široký výběr elektrického nářadí: Dnipro-M nabízí širokou škálu elektrického nářadí, od vrtaček a pil až po sekačky na trávu a generátory.
  • Náš klient nikdy nepřeplácí: Dnipro-M dodržuje průměrnou cenovou politiku při zachování vysoké úrovně kvality.
  • Silný tým: Dnipro-M má tým více než 2 000 zaměstnanců, kteří se zavázali k neustálému zlepšování s cílem poskytnout spotřebitelům maximální užitek.
  • Vynikající zákaznický servis: Dnipro-M je známý pro své efektivní a citlivé služby. Naším cílem je co nejrychleji a bezbolestně vyřešit jakékoli problémy, které mohou mít zákazníci. Chceme, aby naši zákazníci byli s našimi službami tak spokojeni, že zapomenou, že někdy měli problém.

NÁŠ CÍL

Umožnit lidem tvořit a zlepšovat svět vlastníma rukama a potěšením. Doufáme, že tak podpoříme kulturu mistrovství.

NAŠE VIZE

Založili jsme Dnipro-M, abychom poskytovali širokou škálu spolehlivých a pohodlných nástrojů, vybíráme nejpokročilejší technologie na světě a nejlepší výrobce pro jejich implementaci.

Salons of Mastery vytváříme online i offline s dokonalým servisem a přátelskou atmosférou, kde každý může rychle, jednoduše, profesionálně vyřešit jakoukoli otázku související s nástrojem.

PRODUKTY DNIPRO-M

Každý den si naše nástroje pro práci, kreativitu a domácí použití vybere 7 000 registrovaných zákazníků.

Nástroj ztělesňuje přání profesionálů. Díky inovativním výrobním technologiím je náš nástroj vyváženým řešením pro profesionální i domácí uživatele z hlediska ceny a kvality. Sortiment značky v současnosti nabízí přes 1 450 nástrojů a příslušenství ve 200 produktových skupinách, včetně akumulátorového a elektrického nářadí, svařovací techniky, zahradní techniky, ručního nářadí a spotřebního materiálu.

Naše oddělení výzkumu a vývoje neustále pracuje na vytváření nových modelů a zlepšování stávajících. Tomuto úkolu se věnuje více než 100 inženýrů a designérů, kteří úzce spolupracují s našimi výrobními partnery. Naše nástroje jsou vyráběny ve více než 200 high-tech továrnách v šesti zemích: Indie, Turecko, Polsko, Tchaj-wan, Ukrajina a Čína.

PRODEJNY DNIPRO-M

Abyste skutečně pochopili, co je Dnipro-M, je nezbytné navštívit některou z jeho značkových prodejen. Tyto obchody, kterým také říkáme „Salony Mistrovství“, jsou místa s jedinečnou atmosférou a pulzujícím designem. V nich může každý zažít uspokojení z práce s nářadím a získat odbornou konzultaci.

ČÍM DNIPRO-M VYNIKÁ?

  • 3 roky až neomezená digitální záruka. To znamená, že jste pojištěni na případné vady nářadí po dobu minimálně 3 let, i když nemáte účtenku nebo obal. Některé z našich nástrojů mají 5, 10 nebo neomezenou záruku.
  • 3 dny vyřešení problému s nástrojem nebo výměna za nový. Uděláme vše pro to, abychom váš problém pomocí nástroje vyřešili do 3 dnů nebo jej zdarma vyměnili.
  • Monoznačkový obchod. To znamená, že prodáváme pouze nástroje Dnipro-M. To zajišťuje, že získáte vysoce kvalitní nástroje od důvěryhodné značky.
  • 60denní zásada vrácení. To znamená, že můžete vrátit jakýkoli nástroj společnosti Dnipro-M a získat plnou náhradu do 60 dnů od nákupu.
  • Testování nástrojů. Vyzkoušejte a porovnejte nástroje, abyste si vybrali nejvhodnější možnost pro vás.

Vlastní provozovny

  • 6 ČR

Více než 270 prodejen na Ukrajině a dalších zemích.

Franchisové provozovny

Dnipro-M od roku 2018 exportuje nástroje do České republiky, Slovenska, Polska, Lotyšska, Litvy, Estonska, Arménie, Gruzie a Moldavska.

Dnipro-M je od roku 2021 lídrem v žebříčku nejziskovějších franšíz na Ukrajině, jejichž investice začínají na 50 000 USD.

V roce 2022 se společnost Dnipro-M umístila na třetím místě nejoblíbenějších franšíz podle Forbes na Ukrajině, když za pouhý rok otevřela 60 obchodů.

V roce 2023 společnost Dnipro-M upevnila své dlouholeté zkušenosti a začala rozvíjet franšízy v Evropě. Společnost se od té doby stala jedním z největších řetězců elektrického nářadí ve východní Evropě s 270 vlastními prodejnami a 235 franšízovými prodejnami na Ukrajině, v Polsku, České republice, Arménii a Gruzii.

Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty

Podpora pro franchisanty

READY-MADE OBCHODNÍ MODEL

Hotové pracovní standardy, prodejní nástroje, školicí systém, které jsou již implementovány v podnikové síti a přinášejí výsledky.

ŠKOLENÍ ZAMĚSTNANCŮ

Pravidelně poskytujte svým zaměstnancům materiály a systém školení a rozvoje ve znalostech produktů, prodejních dovednostech a technikách řízení.

COMPANY SUPPORT AT ALL STAGES OF LAUNCHING

  • Výběr místa pro vaši franšízu, které je strategické a ziskové.
  • Provádění průzkumu trhu za účelem pochopení potřeb našich cílových zákazníků.
  • Otevření servisní dílny, abyste mohli zajistit opravy a údržbu nářadí vašich zákazníků.
  • Přizpůsobení designu a merchandisingu vašeho obchodu tak, aby byl konzistentní se značkou Dnipro-M.
  • Pořádání akcí na propagaci vašeho obchodu a přilákání zákazníků.
  • Poskytování online a offline marketingové podpory, která vám pomůže oslovit vaše cílové zákazníky.
  • Osobní manažer výkonu, který vám bude poskytovat trvalou podporu a vedení.

KONKURENČNÍ CENY

Dnipro-M bude pomáhat vytvářet konkurenceschopné ceny a propagační nabídky a bude neustále sledovat cenovou relevanci, aby stimuloval růst prodeje.

ŘETĚZEC JE KLÍČ K ÚSPĚCHU

„Nástroje prodáváme od roku 1999. Dlouho jsme cítili, že naši zákazníci potřebují nástroj, který kombinuje cenu a kvalitu. V roce 2011 jsme založili Dnipro-M, abychom tuto potřebu splnili. Naším dalším krokem bylo najít způsob, jak aby naše produkty byly našim zákazníkům co nejpřístupnější.

V roce 2017 jsme otevřeli naši první prodejnu Dnipro-M. Rychle jsme si uvědomili, že zákazníci chtějí nástroje vyzkoušet, než si je koupí. Jak jsme otevírali další obchody, přicházelo k nám stále více zákazníků, kteří se o nás chtěli dozvědět více. Náš široký výběr a konkurenceschopné ceny na ně udělaly takový dojem, že přešli z nákupu od "známých" značek na Dnipro-M. Naše oranžové logo se stalo známým v každé čtvrti každého ukrajinského města."

Oleksandr Kolisnyk - Owner of company

Obchodní řetězec může nabídnout řadu výhod jak franchisantům, tak zákazníkům.

Pro Franchisanty:

  • Jasně rozpoznatelné obchody: Zákazníci s větší pravděpodobností najdou obchody, které jsou snadno rozpoznatelné a umístěné na vhodných místech.
  • Rychlý růst zákaznické základny: Neustálé přitahování nových zákazníků tím, že je pro ně geograficky výhodné.
  • Jednotná reklamní strategie: Jednotná reklamní strategie může pomoci ušetřit finanční prostředky na marketing a propagaci.
  • Snížení nákladů a minimalizace rizik: Distribucí zboží a zdrojů mezi obchody může řetězec obchodů snížit náklady a minimalizovat rizika.

Pro Zákazníky:

  • Obchody s výhodnou polohou: Zákazníci oceňují obchody, které se nacházejí na výhodných místech.
  • Široký a neustále aktualizovaný sortiment: Zákazníci chtějí mít možnost najít produkty, které potřebují, v řetězci obchodů.
  • Jednotné standardy, služby, ceny a vysoká kvalita služeb: Zákazníci očekávají stejnou úroveň služeb bez ohledu na to, který obchod v řetězci navštíví.

Potřebná počáteční investice

Finanční požadavky na otevření vlastního řetězce 5 monobrandových prodejen:

  • 250 000 EUR (cca 6 100 000 Kč)  včetně:
    • 150 000 EUR Nákup zboží
    • 100 000 EUR Ostatní výdaje:
      • opravy a adaptace prostor
      • dekorace,
      • vybavení a software,
      • nájemné
      • osobní náklady
      • Marketingové materiály
  • Čistý zisk 10 000 EUR (cca 250 tis. Kč) měsíčně (2 000 EUR /cca 50 tis. Kč / měsíčně na obchod).
  • Žádné licenční poplatky / franchisingové poplatky v prvním roce spolupráce.

Základní požadavky

Franchisa Dnipro-M je pro vás, pokud máte následující vlastnosti:

  • Vedení: Jste schopni stanovit cíle a motivovat ostatní k jejich dosažení.
  • Pohostinnost: Baví vás komunikovat s lidmi a přimět je, aby se cítili vítáni.
  • Vášeň: Jste nadšeni značkou Dnipro-M a jejími produkty.
  • Týmová práce: Jste schopni dobře spolupracovat s ostatními a budovat soudržný tým.
  • Obchodní bystrost: Máte dovednosti a znalosti potřebné k úspěšnému podnikání.
  • Otevřenost: Jste ochotni učit se a zkoumat nové věci.

Informace o franchisorovi

Dnipro-M Franchise

Novokostiantynivska St, 9А, Kyiv, Ukraine

+38 067 510 74 57

franchise.eu@dnipro-m.ua

dnipro-m.info

Kontaktní osoba pro zájemce o licenci

Alexandr Grybko

Více informací

Pokud chcete získat více informací, prosíme vyplňte kontaktní formulář. Vaše údaje budou zaslány přímo Dnipro-M.

Zpráva
Jméno a příjmení *
Město *
Telefon *
E-mail *

Správcem osobních údajů je Dnipro-M Franchise (Novokostiantynivska St, 9А, Kyiv, Ukraine). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Dnipro-M a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na dnipro-m.info.

PŘEČTI ČLÁNKY

Nejčtenější

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.

PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.