Zisk díky úsporám energie
Společnost Maxeco, která na tuzemském trhu funguje od roku 2015, nejen prostřednictvím svých franšízantů nabízí zákazníkům inovativní způsob vytápění nejen rodinných domů skrze speciální topné folie. Tento způsob vytápění s sebou dle vedení konceptu nese snížení spotřeby energie, a to jednak díky tomu, že umí regulovat teplotu a k šíření tepla využívá sálání. Díky tomu pociťujeme teplo jinak, intenzivněji. A proto je možné vytápět na nižší teplotu, zhruba o 2 až 3 stupně Celsia méně, než jsme zvyklí. Toto, a ne moc vysoké náklady potřebné na pořízení tohoto způsobu vytápění, představuje pro mnohé zajímavou příležitost na podnikání.
Pozitivní zprávou pro ně je, že pro získání franšízové licence Maxeco není zcela třeba, aby měl uchazeč o ni zkušenosti z oboru stavebnictví. Podle franšízora se o ni uchází i zájemci z řad spokojených zákazníků, kteří si řešení Maxeco vyzkoušeli „na vlastní kůži“. O tom, že by mělo jít o zajímavý byznys, svědčí i zájem ze strany podnikatelů působících ve stavebnictví a dalších příbuzných oborech. Každý budoucí franšízant získá od poskytovatele licence trénink v terénu. Franšízor totiž klade důraz na to, aby jeho partneři znali vše potřebné ohledně instalace, sami si ji vyzkoušeli vlastníma rukama. Následně také jezdí na obchodní schůzky se zkušenými franšízanty, mají možnost využít i podporu při telefonickém kontaktování zákazníků, kdy se hovoru přímo účastní někdo z jejich zkušených kolegů.
Cena franšízové licence Maxeco začíná na 45 tisících Kč a odvíjí se od velikosti regionu, na nějž franšízant získá exkluzivitu. Celková investice včetně vybavení pobočky a prvního naskladnění se pohybuje od 250 do 500 tisíc Kč dle velikosti pobočky a skladu. Aktuálně má Maxeco v České republice pobočky v 11 krajích - v Jihočeském, Jihomoravském, Karlovarském, Moravskoslezském, Olomouckém, Plzeňském, Středočeském, Ústeckém a Zlínském kraji, v Praze a na Vysočině. Cílem je pokrýt díky partnerům i zbylé regiony.
PŘEČTI ČLÁNKY
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Stavební společnost Easy Homes působí na trhu 10 let. Aktuálně hledá partnery, kteří by zajistili realizaci zakázek v některých regionech.
„Zaškolení a předání know-how ze strany Lomaxu zabere pouze pár týdnů. Franšízant tak může začít brzy vydělávat," říká Miloslav Kopeček, obchodní ředitel B2B sítě Lomax.
Výrobce interiérových dveří a zárubní dosáhl v roce 2022 tržeb přes 420 milionů Kč. Výrazně se na tom podílely i franšízové pobočky.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář