Dnipro-M osloví profesionály i kutily

Franšízanti spravují pět poboček / Zájemci o spolupráci s Dnipro-M by měli být připraveni řídit pět poboček. Každá z nich slibuje čistý zisk 50 000 Kč měsíčně.
pondělí
13.11.2023
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
 

O našem národě se říká, že má „zlaté ruce“. Vzhledem k nedostatku řemeslníků a jejich cenám totiž často nezbývá než si poradit svépomocí. Dnipro-M má potenciál oslovit ty, kteří se na různé úrovni profesionality věnují zahradničení, stavebnictví a nejrůznějším řemeslným aktivitám. Na Ukrajině patří k nejziskovějším franšízám ve své zemi a s úspěchem expanduje do Pobaltí, Polska, Česka, Slovenska i dalších států.

Dnipro-M sází na to, že současní zákazníci nejrůznější svépomocnou práci považují také za otázku životního stylu a potrpí si na dobré služby i design provozovny. Zároveň franšízor velmi pečlivě sleduje pohyb cen na trhu a snaží se udržet své produkty konkurenceschopné. Jejich strategií jsou nástroje s kvalitou srovnatelnou s renomovanými značkami za ceny nejméně o 20 % nižší. Celková nabídka zahrnuje zhruba 1450 položek elektrického nářadí, vrtaček, pil, sekaček na trávu i generátorů. Produkty si v Dnipro-M prostřednictvím inženýrů a odborníků na techniku vyvíjejí sami a mají dohled nad výrobou. Proto se za kvalitu svého nářadí zaručí od 3 let až po neomezenou dobu při volbě digitální záruky, která se dá zřídit formou pojištění výrobku.

Filozofií značky je nabízet nejen produkty vysoké kvality za dobrou cenu, ale také osobní služby personálu. Dnipro-M si dává záležet na školení zaměstnanců, kteří dovedou zákazníkům pomoci ke skutečně profesionálnímu zvládnutí řemeslné práce. Proto je možné si v pobočkách zboží v klidu nejprve vyzkoušet a poptat se na spoustu detailů. Navíc kdokoli někdy zažil zdlouhavý servis anebo reklamační řízení, na Dnipro-M ocení garanci servisu do tří dnů a možnost 60 dnů na vrácení. V oblasti služeb franšízor tedy připravil svůj koncept tak, aby zákazník nezažíval některé nedostatky velkých řetězců s hobby potřebami, jako je nedostatek skutečně fundovaného poradenství a zdlouhavé procesy při následném servisu.

V České republice mají nyní šest prodejen a celkově Dnipro-M má 270 vlastních obchodů a 235 franšízových prodejen ve 276 městech na Ukrajině i v zahraničí. Pro franšízanty koncept zajímavý tím, že nabízí skutečně ucelený model podnikání od unikátních produktů přes prodejní nástroje, školicí systém i efektivní marketingovou podporu. Franšízanti by měli počítat s tím, že poskytnutá licence se vztahuje na otevření řetězce pěti poboček. Do začátku podnikání vloží okolo šesti milionů korun českých, které zahrnují vše nezbytné pro start. To znamená, že do této investice patří úprava prodejen včetně vybavení a nákupu zboží. Očekávaný zisk je pak 50 000 Kč čistého na jednu provozovnu.


Ukrajina nyní expanduje ve franšízovém podnikání

Podle aktuálního vývoje ve franšízovém podnikání na Ukrajině můžeme předpokládat, že Dnipro-M brzy nebude jedinou značkou na našem trhu. Nyní už více než 800 ukrajinských společností poskytuje franšízové licence na Ukrajině a v zahraničí.  Téměř 40 zdejších franšízových systémů má své zastoupení v zahraničí, obvykle ve východní a západní Evropě. Ukrajinské franšízy jsou oblíbené u podnikatelů, kteří jsou připraveni investovat až 25 000 eur a vydělat v průměru 1 000 eur čistého zisku měsíčně. Pro ně je franšíza nejjednodušším způsobem, jak expandovat, přilákat nové klienty a generovat zisk. Dokonce i začínající podnikatelé bez zkušeností si mohou koupit franšízu, protože logistika, služby a produkty jsou již šité na míru. U nás se zatím prosadili Dnipro-M, ale dá se očekávat i vstup dalších franšíz původem z Ukrajiny. 


Dnipro-M cílí na náročné zákazníky / Franšízové prodejny nářadí si rozumí s klienty, kteří vyžadují profesionální služby.