03.01.2012

Facebook jako nástroj komunikace

Realitní kancelář Home Sweet Home právě zprovoznila nový interní software. Chce tím zjednodušit otevírání dalších poboček.

Home Sweet Home zatím provozuje 1 vlastní pobočku v Praze a 4 franchisové v Berouně, Ostravě, Liberci a Plzni. Ty se podle ředitele společnosti Martina Fojtíka i v tvrdém konkurenčním prostředí osvědčily a právě nově instalovaný software by měl další rozvoj sítě výrazně podpořit. „Teď bychom se rádi soustředili na velká krajská města, jako je Brno, Olomouc, České Budějovice, Pardubice. Vzhledem k tomu, že naší hlavní náplní není budování sítě, ale velký důraz na kvalitu poskytovaných služeb, tak netlačíme na kvantitu růstu, ale profesionalitu a stabilitu,“ dodává Fojtík.

Zdjęcie punktu systemu Home Sweet Home

Vstupní poplatek za licenci je 30 tisíc Kč bez DPH. Zhruba 100 tisíc Kč si musí zájemce připravit na vybavení kanceláře.

Kancelář nepodceňuje ani sociální sítě. „Facebook se stal nástrojem, kterým můžeme a chceme šířit zákulisí naší společnosti. Lidé se mohou dozvědět novinky o naší společnosti, našem působení, našich úspěších nebo jen nahlédnout skrz fotografie či video do našich kanceláří,“ vysvětluje Fojtík.

Podle Fojtíka je nyní pro realitní kancelář nejdůležitější nabídnout klientům služby, které skutečně potřebuje, tedy nenabízet předražené a nekonkurenceschopné bydlení či nájmy. Neméně významné je pro potenciálního franchisanta i investovat do kvalitních reklamních kanálů. A to včetně zmiňovaných internetových kanálů.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank