Na džus i na zmrzlinu

Celková investice do prodejny Fruitisimo se pohybuje od 500.000 do 1 milionu korun.
Úterý
20.03.2012
Koncept Fruitisimo působí na českém trhu už devět let. V současnosti hledá franchisanty v Praze nebo Bratislavě.
 

Společnost Fruitisimo s.r.o. v sobě zahrnuje dva koncepty - Fruitisimo ICE Cream a Fruitisimo Fresh. První je zaměřen na prodej zmrzliny, druhý funguje jako ovocný bar. A právě tímto spojením dvou produktů se podle jednatele společnosti Fruitisimo Jana Hummela liší od konkurence. "Jako jediní spojujeme výrobu ovocných a zeleninových šťáv s prodejem naší kvalitní zmrzliny, zejména pak ovocných sorbetů s maximálním podílem ovoce. Zákazníci na to reagují velmi pozitivně a koncept má velmi dobrou marži," tvrdí Hummel.

Provozovny Fruitisimo se hodí zejména do míst s vysokou frekvencí zákazníků. To jsou především nákupní centra, náměstí nebo lokality v blízkosti dopravních tepen. V Česku firma v současnosti provozuje 20 vlastních a dvě franchisové pobočky. "Letos plánujeme otevřít zhruba deset provozoven, z toho šest je již pod franchisovou smlouvou a další čtyři v jednání. Máme připraveny i další lokality pro budoucí franchisanty, ale míst kam můžeme expandovat je omezený. Jsme schopni otevřít ještě tak 20 provozoven v Česku a pak se soustředíme na zahraničí," dodává Hummel.

Největší obraty má tento koncept především v teplých měsících, naopak mírný pokles bývá v zimě. V současnosti ale už propady nejsou příliš markantní. Je to způsobeno hlavně tím, že prodejny jsou často umístěny v obchodních centrech, v nichž se konceptu daří během celého roku.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014