20.03.2012

Na džus i na zmrzlinu

Koncept Fruitisimo působí na českém trhu už devět let. V současnosti hledá franchisanty v Praze nebo Bratislavě.

Společnost Fruitisimo s.r.o. v sobě zahrnuje dva koncepty - Fruitisimo ICE Cream a Fruitisimo Fresh. První je zaměřen na prodej zmrzliny, druhý funguje jako ovocný bar. A právě tímto spojením dvou produktů se podle jednatele společnosti Fruitisimo Jana Hummela liší od konkurence. "Jako jediní spojujeme výrobu ovocných a zeleninových šťáv s prodejem naší kvalitní zmrzliny, zejména pak ovocných sorbetů s maximálním podílem ovoce. Zákazníci na to reagují velmi pozitivně a koncept má velmi dobrou marži," tvrdí Hummel.

fruitisimo_liberec_pobocka

Celková investice do prodejny Fruitisimo se pohybuje od 500.000 do 1 milionu korun.

Provozovny Fruitisimo se hodí zejména do míst s vysokou frekvencí zákazníků. To jsou především nákupní centra, náměstí nebo lokality v blízkosti dopravních tepen. V Česku firma v současnosti provozuje 20 vlastních a dvě franchisové pobočky. "Letos plánujeme otevřít zhruba deset provozoven, z toho šest je již pod franchisovou smlouvou a další čtyři v jednání. Máme připraveny i další lokality pro budoucí franchisanty, ale míst kam můžeme expandovat je omezený. Jsme schopni otevřít ještě tak 20 provozoven v Česku a pak se soustředíme na zahraničí," dodává Hummel.

Největší obraty má tento koncept především v teplých měsících, naopak mírný pokles bývá v zimě. V současnosti ale už propady nejsou příliš markantní. Je to způsobeno hlavně tím, že prodejny jsou často umístěny v obchodních centrech, v nichž se konceptu daří během celého roku.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank