Franchisanti se nám sami ozývají

Podle Jana Hummela se fresh barům nejlépe daří v nákupních centrech.
Pondělí
30.07.2012
Prostor pro další fresh bary na českém trhu stále je, říká v Rozhovoru týdne Jan Hummel, jednatel Fruitisimo Group.
 

V současnosti máte dvě franchisové pobočky. Kolik jich chcete mít na konci roku?
V jednání jsou další dvě provozovny, smlouvy bychom měli uzavřít do konce tohoto roku. Lokalit v nabídce pro nové franchisanty je v současnosti zhruba patnáct s možným otevřením v horizontu tří až dvanácti měsíců. Máme předjednané lokality v Liberci, Mladé Boleslavi, Olomouci, Brně nebo Praze.

Jakým způsobem vybíráte vhodné franchisanty? Jaké máte na ně požadavky?
Franchisanti se nám ozývají sami nebo dostáváme tipy od našich obchodních partnerů nebo zaměstnanců. Zaměstnancům nabízíme možnost do budoucna prodejnu převzít a provozovat pod svým jmenem. Výběr partnera je složitý a nesmírně důležitý, protože předurčuje výsledek společného podnikání. Je to jako v manželství - jak dobře si vyberete tak vám to do budoucna bude fungovat.

Ve kterých lokalitách se Vašemu konceptu nejlépe daří?
Specializujeme se na nákupní centra, protože zaručují stálý přísun zákazníků. Další místa jsou lokality s přirozeným vysokým prouděním lidí, jako jsou náměstí, dopravní tepny a podobně. Novinku, kterou jsme začali nabízet, je takzvané Store in store, kdy nabízíme prodejnám pečiva, lahůdek a dalším podobným obchodů umístěni naši prodejny uvnitř tohoto obchodu. Existuje rovněž varianta zmenšené verze ve formě prodejního koutku. Pokud tedy má podnikatel prodejnu na frekventovaném místě, nabízíme mu zajímavou příležitost ke zvýšení příjmu.

Kam kromě Česka a Slovenska byste chtěli expandovat?
Brzy se chystáme do Polska a možna i dalších zemí, ale o tom je ještě předčasné mluvit.

Jak byste zhodnotil tuzemský trh s juice bary? Nezačíná být již přeplněný? Populární začínají být například stánky s bubble tea...
Český trh je podle mě hodně rozvinutý, ale prostor pro další prodejny tu stále je. Myslím si, že do budoucna dojde k fúzi mezi hlavními hrači na trhu, za kterou by mohla stát silná zahraniční společnost. Ohledně bubble tea, na přiští rok se ho chystáme zařadit jako sezónní produkt, protože v zahraničí, třeba v Německu, je velmi populární a nabízí ho kromě fresh barů i McDonald's.


Populární na fóru

Prodej podniku - nápadu

Jukněte na www.gastroreality.cz tam můžete vaši nabídku inzerovat. Je to portál zaměřený na prodej gastrorealit

3 komentář(e)
posledni 04.09.2018
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

3 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

3 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014