Pracuj a studuj v CrossCafe
Kavárenská síť CrossCafe si uvědomuje, že její prostředí vyhledávají i zákazníci z řad studentů a byznysmenů, kteří je často využívají pro obchodní schůzky. Právě těmto skupinám vyšel řetězec vstříc a myslel na ně při zavádění nových designových prvků do svých provozoven. V nově otevřených franchisových kavárnách tak zákazníci naleznou pracovní stůl, který je vybaven zásuvkami a lampičkami.
Dvě nové kavárny společnost otevřela na konci loňského roku v Praze. První se nachází v nákupním centru Metropole Zličín, druhou pak najdeme v Nákupní Galerii Atrium na pražském Karlově náměstí. Jedná se o pátou a šestou provozovnu v Praze, celkově již třináctou kavárnu českého franchisového konceptu na tuzemském trhu.
CrossCafe dále připravuje dvě novinky týkající se způsobu vystavení zboží a prezentace nabídky. Vývoj nových designových i funkčních prvků připravuje i financuje sám franchisor, tedy společnost CrossCafe original. Na realizaci nové kavárny pak spolupracuje s franchisantem, kterému navrhuje vhodné řešení interiéru. Kompletní náklady na stavbu kavárny hradí sám franchisant. Při obnově smlouvy, která je uzavírána na 10 let, CrossCafe s franchisantem probere potřebné změny na obnovení licence. Do té doby není franchisant povinen interiér upravovat.
Plzeňské CrossCafe společně s novými designovými prvky připravuje pro letošní rok i otevírání nových kaváren. Rozšiřování sítě bude probíhat opět formou franchisingu. Nové kavárny by se tento rok měly objevit na dalších místech v Praze, Plzni a také v Hradci Králové. Síť CrossCafe doporučuje pro kavárny místo ve městě s minimálně 25 tisíci obyvateli, na frekventovaném místě a dobře viditelné. Výhodou je, když bude poblíž škola, úřad nebo kanceláře.
PŘEČTI ČLÁNKY
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Franšíza CrossCafe během prvního půl roku dále expandovala. Mimo jiné otevřela již osmou pobočku v Plzni, jejíž součástí je i koncept CrossShop.
Tak nějak by se dal popsat rozvoj franšízové sítě CrossCafe na konci letošního roku. Nové kavárny mají v Plzni i Hradci Králové.
Mít vlastní kavárnu je snem mnoha lidí toužících po podnikání v gastronomii. S franšízou není tento sen nesplnitelný, třeba díky CrossCafe.
Absence zahraničních turistů, studentů i lidí z kanceláří, to vše přimělo franšízový koncept CrossCafe uzavřít všechny pražské kavárny. V regionech se chce rozvíjet dál.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Poptávka po konopných produktech roste, stejně tak i zákonné regulace. Jak je na novelu připravena franšízová síť Cbweed?
„Jsme aktuální dvojkou na trhu. Obrat máme stejný i přes 30% pokles stavebnictví,“ říká Ing. Petr Holý, obchodní ředitel franšízové sítě Otherm.
Franšíza Trdlokafe s oblíbenou kombinací trdelníku a výběrové kávy roste v mezinárodním měřítku i v rámci České republiky. Koncept přilákal i investory z Venture Clubu.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...