Po otevření druhé kavárny v Hradci Králové čítá CrossCafe v síti 16 franchisových kaváren.
Pondělí
11.11.2013
Franchisová kavárenská síť CrossCafe otevřela již druhou pobočku v Hradci Králové.
 

Pro CrossCafe, český originální franchisingový koncept nekuřáckých kaváren, je letošní podzim velmi úspěšný. Po zářijové expanzi do Hradce Králové, který je po Plzni a Praze třetím krajským městem, kde koncept CrossCafe úspěšně prorazil, otevřel v této východočeské metropoli 29. října již druhou pobočku. Nová kavárna je vybudována v prostorách Studijní a vědecké knihovny.

Celkově tak CrossCafe disponuje v ČR 16 kavárnami. Osm z nich je provozováno v Plzni, odkud franchisový koncept CrossCafe pochází, šest kaváren úspěšně zdolává silnou konkurenci v Praze a dvě letos na podzim vybudované kavárny v Hradci Králové. Nově otevřená kavárna ve východočeské metropoli se nachází hned vedle univerzitního kampusu v Hradecké ulici, a proto potěší nejen všechny návštěvníky knihovny, ale také studenty hradecké univerzity a přilehlých škol.

CrossCafe zaznamenává o franchisovou spolupráci velký zájem. „Z jednání s adepty víme, že jejich důvody zájmu pramení z pozitivního vnímání značky a také prostředí, konceptu a řešení samotných kaváren a sortimentu,“ říká zakladatel a majitel licence CrossCafe Jan Janák. Tento koncept se hodí do větších a středních měst s minimálním počtem obyvatel 25 tisíc. Cena licence stojí 100 tisíc Kč. Investice na otevření kavárny se pohybují v rozmezí od 0,5 do 2,5 milionu v závislosti na tom, zda podnikatel se svou kavárnou jen přejde pod značku CrossCafe či si vybuduje úplně novou.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014