První dekáda
Německá síť módního oblečení s.Oliver oslavila minulý rok v ČR a na Slovensku své jubileum. Na trh vstoupila v roce 2003 a za tu dobu se jí podařilo vytvořit v obou státech síť o 22 obchodech. Více obchodů, konkrétně 15, se nachází u nás. Během rozvoje se firma soustředila především na obchody ve vlastním držení, ale nezapomínala také na franchisovou spolupráci. Hledá nejen franchisanty, ale také zájemce z řad multibrandových obchodů. Už spolupracuje například s firmami Globus nebo Mall.cz.
Někteří zájemci o franchisovou licenci se však stále nepoučili z toho, že jim nikdo nic nedá zadarmo a stejný problém se týká i firmy s.Oliver. „Drtivá většina nemá zkušenosti s tímto byznysem a často vlastně nemají představu, co očekávat,“ říká country manažer pro CZ a SK Vladislav Hypš s tím, že pokud se najdou potenciální zájemci, pak přijde problém s lokalitou, která by pro obchod vyhovovala. Potřebná počáteční investice začíná od 60 tisíc eur (1,7 milionu Kč) v závislosti na velikosti prodejny.
Konkurence v oblasti módních značek sílí a bojovat musí i s.Oliver, zvlášť po ekonomické krizi. I česká pobočka se musela s tímto vypořádat a odolala. Její tržby za prodej zboží převýšily 19 milionů korun a udržely se na podobné úrovni jako o rok dříve. Desetileté výročí v roce 2013 oslavila společnost v listopadu kampaní 10 let s námi, kdy propojila brand marketing, trade marketing a eventy na prodejně.
PŘEČTI ČLÁNKY
„Esotiq funguje na základě depozitního modelu, takže franšízantům nevznikají náklady na skladování zboží, "říká Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Franšízant Honza Stopek vede dvě úspěšné pobočky s pizzou Vosíme. Na počátku stála debata u piva na téma vlastní podnikání.
Poptávka po konopných produktech roste, stejně tak i zákonné regulace. Jak je na novelu připravena franšízová síť Cbweed?
„Jsme aktuální dvojkou na trhu. Obrat máme stejný i přes 30% pokles stavebnictví,“ říká Ing. Petr Holý, obchodní ředitel franšízové sítě Otherm.
Populární na fóru
Köp / få billig fentanyl online utan recept,
Köp Ksalol receptfritt nu i Sverige Webbplats ; https://malmoapotek.com/produkt/amfetamin/ Telegram :https://t.me/+LbJ9ijNCwa9hMDNk Var kan du beställa högkvalitativa...
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.