10.03.2014

Držíme se růstu

Společnost Crocodille loni vstoupila s franchisovým konceptem Bageterie Boulevard na polský trh. Proč se tak rozhodla a jaké další plány chystá, přiblížil marketingový manažer Stanislav Pekárek.

Jak byste zhodnotil rok 2013 pro franchisový koncept Bageterie Boulevard?

Osobně bych rok hodnotil jako velmi dobrý. Celá značka rostla díky otevření několika nových restaurací stejně jako díky lepším prodejním výsledkům starých restaurací. Zvláště silný byl závěr roku. Největší mírou se na zmíněném růstu podílelo uvedení nové produktové řady Rychlovka po Francouzsku s nabídkou produktů za 39 Kč, ale potěšily nás také prodejní výsledky zimního Chef menu, které pro nás připravil francouzský michelinský kuchař Florent Couriol.

Stanislav Pekárek od Bageterie Boulevard Foto Bageterie Boulevard

Restaurace Bageterie Boulevard se nacházejí mimo Česka i na Slovensku a od nového roku také v Polsku. Nejvíce restaurací je v Praze.

Podařilo se Vám otevřít restauraci ve Varšavě. Proč jste se rozhodli zrovna pro polský trh a co od něj očekáváte?

Polský trh má z hlediska fast foodu daleko větší potenciál než Česká republika. Nejde je o to, že je Polsko na počet obyvatel čtyřikrát větší než Česká republika, ale hlavně má cca 8 měst s více než 700 000 obyvateli. Koncept Bageterie Boulevard je právě pro taková města předurčen.

Spustili jste koncept BB i jako tzv. drive-thru. Jak se tato strategie zatím osvědčila?

Tak tady Vás opravím, protože jsme nakonec dali prioritu jinému projektu a projekt drive-thru jsme odložili na letošní rok. Takže dotaz rád zodpovím za pár měsíců. Obecně v tomto konceptu vidíme velký potenciál.

Jaké plány máte na letošní rok?

Pro letošní rok plánujeme několik nových restaurací v rámci Prahy i mimo ni. Nicméně v současné chvíli nemohu prozradit víc.

Na gastronomickém trhu je zaznamenáván pokles. Jak se BB s poklesem vyrovnává?

Jak jsem psal v úvodu pokles trhu nás nějak nezasáhl. Rostli jsme za loňský rok a začátek letošního roku je také velmi slibný. Zatím dosahujeme dvouciferného růstu tržeb.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank