02.03.2015

Posilujeme pozici

Realitní kancelář ERA Reality našla své místo v Česku. Značka ERA po 19 letech mění svůj vzhled, což se dotklo i českého zastoupení. Obchodní ředitel Martin Seidl uvedl, proč se tak stalo.

Jak byste zhodnotil minulý rok pro Váš koncept ERA Reality v ČR? Kolik jste měli na konci roku franšízových poboček?

Pro rok 2014 jsme si stanovili několik kvantitativních a kvalitativních cílů a jsem rád, že s odstupem času můžeme minulý rok hodnotit ve všech ohledech velice pozitivně. Ambiciózní plán otevřít 12 nových franšízových provozoven se nám podařilo naplnit a rok 2014 jsme tak uzavřeli již s 30 ERA realitními kancelářemi.

Polovinu z našich franšízových partnerů v minulém roce tvořili fungující realitní kanceláře či profesionálové z oboru a druhou polovinu podnikatelé v realitách začínající tzv. Start-up. Našim záměrem je tento vyvážený poměr zachovávat i v budoucnu.

Společně s námi rostli také naši franšízoví partneři, kteří posilují svoje týmy a síť ERA Reality v současnosti spolupracuje se zhruba 150 realitními makléři, což představuje nárůst o více než 100 % oproti roku 2013. Ještě razantnější progres než v počtu realitních makléřů jsme však zaznamenali v tržbách, u kterých byl nárůst za stejné období o více jak 300%.

Jaké máte plány na tento rok? Čeho chcete dosáhnout?

V České republice plánujeme otevření celkem 120 ERA kanceláří. V letošním roce je tudíž opět jednou z priorit rozšiřování sítě a cílem 45 otevřených franšízových provozoven koncem roku 2015. Budeme se soustředit na neobsazené regiony za účelem plošného pokrytí, aby profesionální služby ERA realitních makléřů byly jednoduše dostupné klientům po celé ČR.

V minulém roce jsme posílili svoji působnost v Praze, kde byly otevřeny další 4 ERA kanceláře, 2 ERA kanceláře byly otevřeny v Ostravě a nově jsme vstoupili na realitní trhy např. v Opavě, Mladé Boleslavi, České Lípě, Znojmě, a v Brně.

Jednou z významných novinek pro rok 2015 je představení a celosvětová implementace kompletně nově vytvořené identity značky ERA®, jejíž součástí je také nové logo.

Realitní síť ERA® od svého vzniku v roce 1971 modernizuje svůj vzhled již potřetí a tentokrát přichází změna po 19-ti letech. Nový moderní a dynamický design byl představen v Los Angeles a reflektuje kým je ERA® dnes a kam směřuje v budoucnosti.

Jak vidíte realitní trh v příštím roce? Myslíte si, že se úroky konečně zvednou?

Ohledně realitního trhu v roce 2015 vládne mírný optimismus. Průměrná úroková sazba hypoték v prosinci 2014 klesla na historické minimum 2,37 % a předpokládá se, že nízké sazby vydrží i nadále. Faktor úrokových sazeb samozřejmě ovlivňuje poptávku po nemovitostech a důsledkem aktuálních nízkých sazeb je také to, že lidé začínají o nemovitostech opět uvažovat jako o investici a určité formě zajištění. V některých regionech ČR již může být splátka hypotéky nižší než výše nájmu.

Modifikujete koncept ERA Reality na základě situace na realitním trhu?

Nasloucháme našim partnerům, kteří jsou s realitním trhem, svými makléři a klienty v každodenním kontaktu a kontinuálně doplňujeme systém vzdělávání o aktuálně potřebná témata. Základní principy ERA při vedení realitní kanceláře a činnosti realitního makléře však zůstávají v zásadě neměnné. Veškerá činnost realitních kanceláří je v ERA zároveň  podpořena zaváděním nových produktů, marketingem a stále se vyvíjejícími moderními technologiemi.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank