Pan UGO s novou tváří

Tento rok by ráda značka UGO otevřela 14 provozoven. Provoz již zahájila nová salaterie v pražském OC Chodov a v plánu jsou další.
Středa
11.03.2015
Koncept juicebarů Ugova čerstvá šťáva má mladší sestru. Jmenuje se Ugova Salaterie a na trhu má prvních šest poboček.
 

Zatím poslední Ugova Salaterie zahájila provoz 9. února v pražském OC Chodov. Podle vyjádření společnosti jde o vlajkovou loď značky. Právě na rozvoj salaterií se letos chce značka UGO zaměřovat. „V roce 2015 se chystáme otevřít sedm nových provozoven Ugovy čerstvé šťávy a sedm Ugových salaterií,“ přibližuje plán Jan Marek ze společnosti Ugo Trade. Zatímco juicebary se na tuzemském trhu i slovenském trhu rozvíjí prostřednictvím franšízantů, u salaterií tomu tak není. Všechny jsou otevírány společností UGO Trade.

V listopadu loňského roku se značka UGO spojila se sítí freshbarů a salaterií Mangaloo. Díky tomu se její síť rozrostla na 49 poboček. Rozšiřovala se i díky nově otevíraným provozovnám. „Loni jsme otevřeli 12 nových poboček, včetně dvou Ugových salaterií. Náš expanzní plán je i na rok 2015 velice ambiciózní, nicméně věřím, že úspěch z roku 2014 zopakujeme,“ doplňuje Marek s tím, že cílem značky je dostat její koncepty i na pěší zóny a přirozená obchodní místa v centrech měst.

Ugovy salaterie jsou zdravé fast food restaurace, kde personál zákazníkům před jejich očima připraví čerstvé saláty a polévky. „Chceme tak lidem ukázat, že fastfood může být i komfortní restaurace, kde se mohou najíst zdravě a kultivovaně,“ dodává Jan Marek.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014