11.03.2015

Pan UGO s novou tváří

Koncept juicebarů Ugova čerstvá šťáva má mladší sestru. Jmenuje se Ugova Salaterie a na trhu má prvních šest poboček.

Zatím poslední Ugova Salaterie zahájila provoz 9. února v pražském OC Chodov. Podle vyjádření společnosti jde o vlajkovou loď značky. Právě na rozvoj salaterií se letos chce značka UGO zaměřovat. „V roce 2015 se chystáme otevřít sedm nových provozoven Ugovy čerstvé šťávy a sedm Ugových salaterií,“ přibližuje plán Jan Marek ze společnosti Ugo Trade. Zatímco juicebary se na tuzemském trhu i slovenském trhu rozvíjí prostřednictvím franšízantů, u salaterií tomu tak není. Všechny jsou otevírány společností UGO Trade.

Ugova salaterie. OC Chodov, food court Foto UGO Trade

Tento rok by ráda značka UGO otevřela 14 provozoven. Provoz již zahájila nová salaterie v pražském OC Chodov a v plánu jsou další.

V listopadu loňského roku se značka UGO spojila se sítí freshbarů a salaterií Mangaloo. Díky tomu se její síť rozrostla na 49 poboček. Rozšiřovala se i díky nově otevíraným provozovnám. „Loni jsme otevřeli 12 nových poboček, včetně dvou Ugových salaterií. Náš expanzní plán je i na rok 2015 velice ambiciózní, nicméně věřím, že úspěch z roku 2014 zopakujeme,“ doplňuje Marek s tím, že cílem značky je dostat její koncepty i na pěší zóny a přirozená obchodní místa v centrech měst.

Ugovy salaterie jsou zdravé fast food restaurace, kde personál zákazníkům před jejich očima připraví čerstvé saláty a polévky. „Chceme tak lidem ukázat, že fastfood může být i komfortní restaurace, kde se mohou najíst zdravě a kultivovaně,“ dodává Jan Marek.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank