UGO

Ugo logo nove
Informace o franchisovém systému
Popis franchisového systému

Společnost UGO trade, s.r.o., provozuje ve franšíze fresh bary značek UGOVA ČERSTVÁ ŠŤÁVA. Vznik sítě se datuje do roku 2006, kdy byla otevřena první provozovna a během svého 10 letého působení vybudovala společnost síť provozoven pod značkou UGO fresh bar, která je dnes tvořena 51 pobočkami v Česku a na Slovensku. Kromě fresh barů rozvíjí společnost UGO trade s.r.o. koncept restaurací UGOVA SALATERIE, kterých je momentálně 12. Od roku 2012 je společnost součástí velké rodiny KOFOLA a.s.

Ugo usiluje o zvýšení dostupnosti  čerstvého jídla a šťáv z kvalitních surovin s jasným původem. Přispívá ke zdraví a dobrému pocitu, všech kteří UGO následují, a které UGO inspiruje. Společnost je průkopníkem nových trendů v segmentu čerstvého jídla a nápojů. Díky bohatým zkušenostem je dnes UGO schopno přizpůsobit provoz fresh baru či restaurace konkrétním místům dle jeho specifik, zavádět pravidelně nové produkty do nabídky, neustále inovovat používané marketingové nástroje, zajistit kvalitní dodavatelsko-odběratelské vztahy, nákladově optimalizovat činnost franchisanta a chránit franchisanta před vlivy, které by mohly negativně ovlivnit jeho podnikání. Franchisingový vztah považuje společnost za dlouhodobé propojení dvou obchodních partnerů s cílem úspěchu obou zúčastněných stran a tomuto přístupu přizpůsobuje také své franchisingové podmínky.

Freshe a saláty jsou synonymem zdravého životního stylu, proto si také společnost klade za cíl být lídrem v oblasti čerstvého jídla a nápojů. Odpovědnost vůči zákazníkům se projevuje v podobě řešení nejnáročnějších úkolů týkajících se zákaznického servisu, dodržování vysokých hygienických standardů a zajištění jasného původu surovin. Unikátní kombinace čerstvého ovoce a zeleniny jsou sestaveny v souladu s nejnovějšími trendy a jsou zajímavé nejen díky osvědčeným chutím, nýbrž i využití netradičních surovin jako quinoa, chia semínka, exotické druhy ovoce a zeleniny či bylinek. Kombinace ovoce a zeleniny jsou jedinečné svou lahodnou chutí a vysokým obsahem vitamínů. Komplexnost celé nabídky dotváří originální a na trhu velmi unikátní točená zmrzlina pod značkou UGO fresh ice cream vyráběná přímo na provozovně juice baru podle vlastní receptury, dále pak ovocné a zeleninové saláty a wrapy. Jedinečným produktem jsou čerstvé šťávy zpracované přímo v lahvičkách díky vysokému tlaku na speciální paskalizační lince v Krnově, známé jako UGO LAHVIČKY. Stále rostoucí trend zdravého životního stylu dává tomuto konceptu vysoký potenciál růstu také v budoucnosti.

UGO trade s.r. o. nabízí franchisingovou spolupráci v rámci České a Slovenské republiky.

www.ugo.cz, www.freshclub.cz

Vlastní provozovny

39 ČR
5 SR

Franchisové provozovny

32 ČR
8 SR

Obrázek provozovny systému
Ugo obrazek new design 2016
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
  • Pomoc, koordinace a schválení vhodné lokality, jednání s pronajímatelem
  • Zpracování dispozice fresh baru s ohledem na optimalizaci výrobních procesů
  • Zpracování projektové dokumentace a vizualizace
  • Zajištění všech povolení výstavby a koordinace dodavatelů
  • Realizace dodavatelského tendru na dodávku výstavby fresh baru za účelem optimalizace investice
  • Koordinace výstavby provozovny a zajištění všech dodavatelských služeb a dodávek
  • Vstupní i průběžná školení
  • Výběrové řízení pro nábor prvních zaměstnanců franchisanta
  • Školení franchisanta na jedné z provozoven UGO fresh baru včetně certifikace
  • Komplexní provozní příručka – franšízový a tréninkový manuál
  • Marketingová podpora lokální i celostátní, návrh úvodní marketingové kampaně při otevření provozovny
  • Vývoj nových produktů a zavádění do nabídky
  • Informační systém
  • Pravidelné vyhodnocování nákladové optimalizace, benchmark z vlastní sítě
  • Začlenění do dodavatelsko-odběratelských vztahů, čímž franchisant čerpá výhodné synergické efekty plynoucí z celé sítě
  • Provozní a manažerské poradenství, koordinace technické správy provozoven
  • Měsíční reporting provozních výsledků franchisanta včetně návrhu optimalizace
Potřebná počáteční investice
  • Celková investice: 0,6 – 2,0 mil Kč dle typu obchodní jednotky a nároků pronajímatele
  • Podíl vlastního kapitálu: minimálně 20 % z celkové výše investice
  • Vstupní poplatek: 150.000 Kč
  • Franchisový poplatek je progresivní, pohybuje se mezi 0 – 12 % z tržby
  • Marketingový poplatek činí 3 % z tržeb
  • Délka smlouvy dle nájemní smlouvy s pronajímatelem (v obchodním centru, apod.)
Základní požadavky

Provozovna:

  • 15 -50 m2 na provozovnu + skladovací prostory
  • varianty provozoven: ostrůvek v rámci galerií, zapuštěná obchodní jednotka, shop-in-shop v rámci jiného podnikání franšízanta
  • Ideální umístění je v rámci galerií obchodních center s velkým pohybem zákazníků, pasáže v centrech měst, pěší zóny, office centra, dopravní uzly, zábavní a volnočasová centra
  • Je možné převést vybrané provozovny franchisora nebo zřídit nové provozovny v lokalitách schválených franchisorem

Kandidát:

  • Nejlépe lokální osoba zainteresovaná přímo nebo zčásti v provozu fresh baru
  • Disponující organizačními schopnostmi
  • Ochotný a schopný řídit team lidí
  • Akceptuje návrhy a myšlenky franchisora
  • Má chuť do práce, investuje vlastní čas do řízení
  • Je ochotný učit se novým věcem
  • Schopný pracovat týmově a být součástí větší skupiny
  • Touží dosáhnout úspěchu fair play způsobem
  • Zkušenosti z oboru jsou vítány
  • Preference zdravého životního stylu je vítána
Informace o franchisorovi
UGO trade s.r.o.
Za Drahou 165/1, 794 01 Krnov
+420 737 280 140
franchising@ugo.cz
www.ugo.cz
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci

Zuzana Šporková

zuzana.sporkova@ugo.cz

 

 

Zjistěte více
Pokud chcete získat více informací, vyplňte kontaktní formulář níže. Vaše údaje budou předány přímo dané společnosti.
Jméno a příjmení *
Město *
Telefonní kontakt *
E-mail *
If you see this field leave it blank.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank