Nově s kávou
Kavárny Coffeshop Company se staly jednou ze stálic kavárenského trhu v České republice. Nově tato značka přichází s konceptem Espress it by Coffeeshop Company, který nabízí zájemcům o podnikání příležitost franšízového podnikání bez licenčních poplatků. Model lze využít jak v nových, tak i stávajících kavárnách, případně jiných gastro provozech.
V rámci nového konceptu získá franšízový partner dodávku a montáž technologického setu, která bude financována formou měsíčních splátek nebo odběru kávy v závislosti na volbě franšízanta. Po celou dobu partnerství je pak franšízantovi zaručen bezplatný servis a nastavení přístrojů. Po uplynutí pěti let má franšízant možnost technologie vyměnit, případně je odkoupit.
Základem všech nabízených káv je 100% vysokohorská Arabica. Kromě kávy se návštěvníci kaváren mohou těšit také na široký výběr čajů, nealko nápojů a sladkostí. Pokud by nebyla tato nabídka pro klienty dostatečně široká, lze jí individuálně v každé provozovně rozšířit. Mateřská společnost svým partnerům nabízí nejen širokou škálu produktů, ale také osvědčené know-how a v neposlední řadě možnost spolupráce na vytvoření unikátního designu provozovny.
Rakouský kávový koncept Coffeshop Company, působí na trhu již od roku 1999 a jeho provozovny lze nalézt ve více než 30 zemích světa. Aktuálně se v České republice nachází 12 poboček Coffeshop Company a jedna mobilní kavárna určená pro eventy.
PŘEČTI ČLÁNKY
O otevření vlastní kavárny uvažoval Alexander Stamenov dlouho. Co ho přimělo připojit se k franšízové síti Coffeeshop Company?
O licence kaváren Coffeeshop Company je mezi uchazeči o franšízu zájem. I díky nim se tak letos síť poboček rozšíří do dalších lokalit.
Franšízanti Coffeeshop Company si mohou vybrat, jak velkou kavárnu chtějí provozovat. Kolik pak do ní musí investovat?
„Náklady spojené s rebrandingem poboček nikdy nenesou zcela naši franšízanti. Podílíme se na nich i my a pronajímatel prostor,“ říká Peter Ondrej, Managing Director Coffeeshop Company.
Franšízový kavárenský řetězec Coffeeshop Company rozšiřuje své zastoupení na trhu i v době, kdy je situace gastronomických provozů ovlivněna vládními restrikcemi a opatřeními.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...