Coffeeshop Company

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
TIZIA, s.r.o. je Master Franchisee značky Coffeeshop Company v Polsku, Maďarsku, České republice a na Slovensku od roku 2007.
Koncept Coffeeshop Company vznikl v roce 1999 v Rakousku pod společností Schärf, která má 60letou historii v dovozu a pražení kávy a výroby espresso strojů. Svou první pobočku otevřel ve Vídni. V současné době najdete tuto značku až v 28 zemích světa. V Česku začal koncept provozovat svou první kavárnu v roce 2007.
Kvalita této značky spočívá ve spojení tradičních hodnot podávání kávy a moderních trendů přípravy kávových specialit. Koncept sází na to, že se káva stává součástí životního stylu a je spojena se specifickou kulturou. Coffeeshop Company přináší atmosféru spojenou s vídeňskými kavárnami, včetně interiéru a obsluhy.
Franšízové provozovny
- Česká republika: 9 kaváren
- Slovensko: 24 kaváren
- Maďarsko 11 kaváren
- Polsko 3 kavárny
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Podpora při výběru lokality, negociace podmínek nájmu, investiční a finanční plán, realizace „na klíč”
- Školení a trénink ve vlastních provozovnách, mystery shopping
- Marketingová podpora
- Kompletní logistika, controlling
Potřebná počáteční investice
- Hodnota licence platné na 10 let je závislá na velikosti a typu konceptu od 5 000 EUR bez DPH.
- Investice do kavárny je závislá na velikosti a typu konceptu, bližší informace poskytneme na konkrétní lokalitu a prostor, ale nejnižší hranice je od 30.000 EUR až do 120.000 EUR.
- Měsíční franchisový poplatek 2% z obratu
Základní požadavky
- Nabízíme různé typy konceptů a naše kavárny umíme umístit jak do malých lokalit (tzv. typ "TO GO" - kde potřebný prostor je od cca 5m2) až po ty velké (typu "Lounge" - s prostorem až do 150 m2).
- Kandidát se musí ztotožnit s principy a s manuálem našeho konceptu, uvedených ve franchisové a obchodní smlouvě.
- Kandidát musí být připraven na financování celého projektu.
Informace o franšízorovi
Tizia , spol.r.o
Vajnorská 103/A 831 04 Bratislava
+420 604 615 899,
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Petra Dvořáková – Area Manager CZ
Více informací
Správcem osobních údajů je Tizia , spol.r.o (Vajnorská 103/A 831 04 Bratislava). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Coffeeshop Company a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na coffeeshopcompany.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Franšízanti Coffeeshop Company si mohou vybrat, jak velkou kavárnu chtějí provozovat. Kolik pak do ní musí investovat?
„Náklady spojené s rebrandingem poboček nikdy nenesou zcela naši franšízanti. Podílíme se na nich i my a pronajímatel prostor,“ říká Peter Ondrej, Managing Director Coffeeshop Company.
Franšízový kavárenský řetězec Coffeeshop Company rozšiřuje své zastoupení na trhu i v době, kdy je situace gastronomických provozů ovlivněna vládními restrikcemi a opatřeními.
Výročí 10 let na českém trhu oslavila rakouská franšízová síť Coffeeshop Company novou kavárnou ve Zlíně. Franšízanty hledá v celé ČR.
Modernizovanou podobu tradičních vídeňských kaváren přináší do ČR Coffeeshop Company. Franšízanty hledá v krajských městech.

Fastfoodový gigant zahajuje kvůli proces ukončení svého byznysu v Rusku. Tamní trh opouští po 30 letech.
Řetězec restaurací Pizza Hut společnosti AmRest v České republice a na Slovensku rozšiřuje svou síť a hledá nové franšízanty.
Původně si chtěli otevřít malý vinný bar. Dnes Lukáš Jakubek spolu se Stanislavem Virdzekem provozují franšízu La Donuteria v Praze. Kdy přišla změna?
Franšíza 360pizza se na našem trhu pomalu rozrůstá. Jaké podmínky musí uchazeči o licenci splnit?
„Po době covidového „temna“ se opět rozhlížíme po příležitostech pro franšízovou spolupráci," říká Lukáš Prauss, ředitel rozvoje UGO Trade.

Správný prostor, nadšení a odhodlání i kapitál na rozjezd. To vše potřebují franšízanti pro otevření vlastní pobočky pod značkou Mr. Sushito. Kolik musí investovat?
Sladký byznys se značkou Donuterie lze rozjet už za necelý milion. Jaké jsou podmínky spolupráce?
Chtějí Rusové napodobit McDonald's? Mírně upravené logo a název Strýček Váňa by mohly nahradit brand této globální sítě v Rusku.
„V Česku vidíme prostor až pro 40 poboček, prozrazuje Milan Zocher," ředitel společnosti Fæncy Fries.
V mezinárodní soutěži Global Franchise Awards 2022 na International Franchise Convention zvítězila australská značka Boost Juice.
Manažerské schopnosti, finanční stabilita, vášeň pro jídlo a prozákaznický servis. To je to, co u svých franšízantů hledá Burrito Loco.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.