Coffeeshop Company

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
TIZIA, s.r.o. je Master Franchisee značky Coffeeshop Company v Polsku, Maďarsku, České republice a na Slovensku od roku 2007.
Koncept Coffeeshop Company vznikl v roce 1999 v Rakousku pod společností Schärf, která má 60letou historii v dovozu a pražení kávy a výroby espresso strojů. Svou první pobočku otevřel ve Vídni. V současné době najdete tuto značku až v 28 zemích světa. V Česku začal koncept provozovat svou první kavárnu v roce 2007.
Kvalita této značky spočívá ve spojení tradičních hodnot podávání kávy a moderních trendů přípravy kávových specialit. Koncept sází na to, že se káva stává součástí životního stylu a je spojena se specifickou kulturou. Coffeeshop Company přináší atmosféru spojenou s vídeňskými kavárnami, včetně interiéru a obsluhy.
Franšízové provozovny
- Česká republika: 9 kaváren
- Slovensko: 24 kaváren
- Maďarsko 11 kaváren
- Polsko 3 kavárny
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Podpora při výběru lokality, negociace podmínek nájmu, investiční a finanční plán, realizace „na klíč”
- Školení a trénink ve vlastních provozovnách, mystery shopping
- Marketingová podpora
- Kompletní logistika, controlling
Potřebná počáteční investice
- Hodnota licence platné na 10 let je závislá na velikosti a typu konceptu od 5 000 EUR bez DPH.
- Investice do kavárny je závislá na velikosti a typu konceptu, bližší informace poskytneme na konkrétní lokalitu a prostor, ale nejnižší hranice je od 30.000 EUR až do 120.000 EUR.
- Měsíční franchisový poplatek 2% z obratu
Základní požadavky
- Nabízíme různé typy konceptů a naše kavárny umíme umístit jak do malých lokalit (tzv. typ "TO GO" - kde potřebný prostor je od cca 5m2) až po ty velké (typu "Lounge" - s prostorem až do 150 m2).
- Kandidát se musí ztotožnit s principy a s manuálem našeho konceptu, uvedených ve franchisové a obchodní smlouvě.
- Kandidát musí být připraven na financování celého projektu.
Informace o franšízorovi
Tizia , spol.r.o
Vajnorská 103/A 831 04 Bratislava
+421 907 818 274
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Lukáš Jagnešák – Area Manager CZ
Více informací
Správcem osobních údajů je Tizia , spol.r.o (Vajnorská 103/A 831 04 Bratislava). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Coffeeshop Company a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na coffeeshopcompany.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

O otevření vlastní kavárny uvažoval Alexander Stamenov dlouho. Co ho přimělo připojit se k franšízové síti Coffeeshop Company?
O licence kaváren Coffeeshop Company je mezi uchazeči o franšízu zájem. I díky nim se tak letos síť poboček rozšíří do dalších lokalit.
Franšízanti Coffeeshop Company si mohou vybrat, jak velkou kavárnu chtějí provozovat. Kolik pak do ní musí investovat?
„Náklady spojené s rebrandingem poboček nikdy nenesou zcela naši franšízanti. Podílíme se na nich i my a pronajímatel prostor,“ říká Peter Ondrej, Managing Director Coffeeshop Company.
Franšízový kavárenský řetězec Coffeeshop Company rozšiřuje své zastoupení na trhu i v době, kdy je situace gastronomických provozů ovlivněna vládními restrikcemi a opatřeními.

La Donuteria se za pár let stala love brandem, který expanduje u nás i v zahraničí. Co se v této franšíze stalo za poslední rok? Odpovídá Petr Straňák, zakladatel & CEO.
Roark uspěli nad konkurenční skupinou vedenou investičními firmami TDR Capital a Sycamore Partners. Dražba trvala od února a cena se vyšplhala na 9,55 miliardy dolarů.
O vstupu americké franšízy Popeyes na náš trh víme už od loňského podzimu. Nyní je ale otevření pražské pobočky otázkou nejbližších týdnů.
Česká franšíza Chocafé dobyla Thajsko. V Bangkoku otevřela svou první franšízovou pobočku. Tuto možnost mají i podnikatelé u nás.
Stylový interiér, rozmanitá nabídka a téměř desetileté zkušenosti. To vše představuje franšízový koncept Donuterie, který k nám míří z Rumunska.

Franšíza CrossCafe během prvního půl roku dále expandovala. Mimo jiné otevřela již osmou pobočku v Plzni, jejíž součástí je i koncept CrossShop.
Obsadit celou republiku svými kavárnami, takový je plán konceptu Kafec. Pomoci mu v tom mají franšízanti. Kdo se může ucházet o licenci?
Laici i podnikatelé se zkušenostmi z oblasti gastronomie. Ti všichni se mohou stát franšízanty značky iBoxík. Jaká investice na ně čeká?
Otevřít 5 nových franšízových poboček. Takový je plán franšízového gastrokonceptu Faency Fries pro letošní rok.
Letošek by pro koncept pojízdných kaváren Kofi Kofi měl být ve znamení rozvoje franšízové sítě. Do jakých lokalit se svými KofiTrucky míří?
Značka Fruitisimo se z Česka dostala i do dalších zemí. Na domácím trhu má stále ambice růst. Kdo se může stát franšízantem?

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.