Licence na provoz kavárny CrossCafe přijde zájemce o franšízu na 100 tisíc korun. S další investicí pak musí počítat do stavby a otevření kavárny.
Čtvrtek
17.09.2015
Tuzemský franšízový koncept CrossCafe dále rozšiřuje síť. Na trhu má už 23 poboček.
 

Novou kavárnou této značky, původem z Plzně, mohou milovníci kávy najít v Hradci Králové. V této východočeské metropoli jde již o čtvrtou pobočku, což značí, že si hradečtí kávu z CrossCafe oblíbili. Svou roli v tom možná hraje i domácí původ konceptu, což může být velkým plus.

Dobře známe chutě českého zákazníka, což přímo ovlivňuje skladbu sortimentu v našich kavárnách,“ říká majitel společnosti CrossCafe Original Jan Janák. Právě to může být výhoda oproti nadnárodním kavárenským řetězcům, jejich nabídka je stejná v Praze, New Yorku i Bombaji.

Ačkoli si plzeňská společnost pro rozvoj svého kavárenského konceptu zvolila cestu franšízingu, otevírá i vlastní pobočky. „Snažíme se balancovat mezi množstvím franšízových a vlastních kaváren tak, aby byl poměr vyvážený a my měli dostatek vlastních a přímých zkušeností pro kvalitativní rozvoj celé sítě,“ vysvětluje Jan Janák s tím, že práce s franšízanty nikdy neustává.

Stále na příjmu

 „Franšízant tak má jistotu, že kdykoliv si nebude vědět rady, franšízor mu pomůže. Říkám, oba jsou na stejné lodi, franšízant se pohybuje na horní palubě a je na něho vidět, franšízor je v podpalubí a je zodpovědný za správný chod a rozvoj sítě kaváren,“ doplňuje Janák.

Na základě této myšlenky je postaven i přístup centrály k jednotlivým franšízovým partnerům, kteří, jak sám Janák říká, jsou každý úplně jiný a je třeba je sjednocovat v jejich činnosti tak, aby zákazník odcházel z jakékoliv kavárny stejně spokojený a měl mnoho důvodů se vrátit. Franšízový balíček podpor od centrály tak zahrnuje pomoc s výběrem místa, které společnost CrossCafe Originál posuzuje a finálně odsouhlasuje, vypracování projektu kavárny, pomoc při stavbě a zařízení kavárny, školení majitele i zaměstnanců, servis při zahajovacím provozu a následná péče regionálního konzultanta.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014