„Naší výhodou je, že koncept je původně český a ušitý na míru zdejšímu trhu. V našem hledáčku jsou i nadále krajská města po celém Česku včetně Prahy,“ říká ředitel konceptu CrossCafe Luboš Martínek.
Středa
27.07.2016
Kavárny CrossCafe zavádí nové kávovary a inovují sortiment. Návratnost investice 2,7 milionu korun se pohybuje okolo pěti let.
 

Na trhu kaváren je aktivní řada kvalitních konceptů, proto je pro zástupce jednotlivých značek nezbytné přicházet neustále s novými nápady. Mezi společnosti, které se snaží pružně adaptovat na měnící se trh inovací sortimentu a služeb patří i CrossCafe. Hlavním motivem firmy v první polovině tohoto roku bylo zahájení rozsáhlého projektu, který chystá výměnu kávy i kávovarů. Na konci tohoto procesu, který je plánován na konec léta, by měli hosté obdržet kvalitnější kávu z rukou nově vyškolených baristů. Kromě lepší kávy chystá společnost i další novinky v podobě doplnění sladkého a slaného sortimentu.

Značka CrossCafe podle ředitele konceptu Luboše Martínka momentálně představuje pro franšízanty spolehlivého partnera s devítiletou zkušeností na trhu. Franšízanti tak podle něj mají možnost otevřít si v rámci konceptu Crosscafe kavárnu s propracovaným systémem a vyhnout se chybám, kterým by jako samostatní podnikatelé s největší pravděpodobností neušli. „Naši franšízanti potvrzují, že se mohli od počátku věnovat otázce jak více utržit, místo věnování se otázkám co a jak vůbec mají dělat,“ komentuje výhody franšízové spolupráce Luboš Martínek.

Základní obchodní plán podle centrály CrossCafe počítá s návratností kolem pěti let. Interní data přitom potvrzují, že se doby splatnosti daří i reálně dosáhnout. Mezi výhody podle ředitele Martínka patří schopnost franšízy prodávat významnou část zboží navíc formou „take away“. „Díky tomu dosahujeme lepší výtěžnosti z pronajatých, a často velmi drahých, plošných metrů,“ říká Luboš Martínek s tím, že v tržbě pak může kavárna soupeřit s velmi úspěšnou restaurací, přitom se zlomkem investice.

V případě úspěšného navázání spolupráce mohou franšízanti získat návrh budoucí kavárny a dodání kompletního projektu. Centrála je schopna zařídit kompletní inženýring stavby a k dispozici jsou i komplexní úvodní školení od franšízanta po brigádníky. V průběhu provozu je náslesně neustále hodnoceno fungování kavárny jak fyzicky, tak „přes čísla“ a několikrát měsíčně je poskytována i zpětná vazba na kvalitu produktů a poskytovaných služeb. Koncept CrossCafe má v současnosti 21 kaváren, které jsou v rukou sedmi franšízantů, což potvrzuje úspěšnost fungování sítě, protože franšízanti nevyhledávají nové obchodní příležitosti u jiných konceptů.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014