Otevřením liberecké kavárny naplňuje centrála CrossCafe dlouhodobý plán zprovoznit kavárnu v každém krajském městě. Obzvlášť populární je značka v Hradci Králové, kde se nachází čtyři franšízy.
Pátek
07.10.2016
Český řetězec franšízových kaváren rozšiřuje svou síť do dalšího města. Otevřel dvoupatrovou pobočku v Liberci.
 

Že se sázka na inovace a komplexní nabídku vyplácí, ukazuje český řetězec CrossCafe. Tomu se podařilo rozšířit svou síť, když za přítomnosti primátora byla slavnostně otevřena dvoupatrová kavárna v Liberci. Pro první návštěvníky bylo připraveno pohoštění a mohli také získat poukazy na nákup kávy či svačiny za zvýhodněné ceny.

Otevření nové kavárny se kromě zástupců města zúčastnili také představitelé samotného konceptu. „Jsme velmi rádi, že si naše nápoje a pokrmy mohou dopřát i obyvatelé Liberce. V kavárnách nabízíme široký sortiment a příjemné prostředí, proto věříme, že se nová pobočka bude těšit podobné oblibě, jako kavárny na dalších místech v Česku,“ říká Luboš Martínek, ředitel společnosti CrossCafe Original.

Provozovatelem nové kavárny je Petr Palaščák, který na značce CrossCafe oceňuje především český původ a chuť firmy neustále se posouvat dopředu. „Z tohoto důvodu jsem projevil o franšízovou licenci zájem a jsem potěšen, že se nám projekt podařilo dotáhnout do zdárného cíle,“ uvádí franšízant liberecké pobočky.

Koncept CrossCafe staví na vytváření příjemného prostoru, který může každý návštěvník využívat podle svých představ. V kavárně se tak setkávají přátelé ke společnému posezení a příhodné místo naleznou i studenti, kteří mohou využívat Wi-Fi zdarma. Základ nabídky tvoří kvalitní prémiová káva, domácí zákusky a čerstvé sendviče. Pod značkou CrossCafe je momentálně v provozu 20 kaváren a kromě nově zprovozněné liberecké pobočky se nachází například také v Praze, Plzni nebo v Olomouci. V květnu 2016 získal koncept titul Franchisor roku a za sbírku s názvem „Ze srdce zvon“ byl oceněn také zástupci Ministerstva kultury za nejúspěšnější sbírku roku 2015.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014