Mezi novinky UGO salaterií patří koncept prosklených chlazených skladovacích prostor, kde si zákazníci mohou prohlédnout zásoby čerstvých surovin a nově si mohou také zakoupit i bio ovoce a zeleninu.
Čtvrtek
13.10.2016
Franšízový koncept kvalitního stravování se chystá otevřít sedmdesátou pobočku. Rozjíždí také nový typ obchodu mimo nákupní centra.
 

Zvýšená poptávka po zdravějších alternativách stravování vede společnosti k úsilí neustále inovovat svou nabídku. Mezi firmy, které se snaží v této oblasti určovat trendy na trhu, patří i společnost UGO Trade, která přináší produktové novinky jak do UGO salaterií, tak UGO fresh barů. Kromě zavádění dalších lehkých jídel pracuje centrála také na inovativních projektech směřujících k rozšiřování sítě a zvyšování povědomí o značce.

Právě široký výběr lehkých pokrmů je podle vedení společnosti tím, čím se firma odlišuje od konkurence. „Chceme zákazníkům nabídnout kvalitní, zdravější a lehčí způsob stravování jako alternativu ke klasickým menu v rámci fast food restaurací,“ říká obchodní ředitel Lukáš Prauss s tím, že v rámci konceptu UGO fresh baru centrála posiluje nabídku zdravého jídla formou „take away“ na frekventovaných místech.

Poslední provozovna, kterou se podařilo otevřít, se nachází v Galerii Přerov. Přestože kvůli menší lokalitě centrála původně zvažovala potenciál města, interní data společnosti ukázala, že se realizace tohoto plánu vyplatila. Stejně úspěšný je podle Lukáše Prausse také fresh bar na pražské Seifertově ulici, kde byl otevřen nový typ prodejního místa mimo obchodní centrum. Aktuálně UGO Trade provozuje bezmála 70 fresh barů a salaterií, z čehož je 35 v rukách franšízantů.

Franšízant UGO fresh barů by měl být lokálně působící podnikatel se znalostí místních specifik a musí se aktivně účastnit samotného provozu. Zájemci o licenci se tak podle Lukáše Prausse „rekrutují“ z řad zákazníků, ale také zaměstnanců, kteří jsou aktivní v daném regionu. V rámci konceptu salaterie je zavedení franšízingu plánováno v blízké budoucnosti. V tomto případě však centrála kromě požadavků na licenci fresh baru bude navíc požadovat i zkušenosti s vedením gastronomických provozů.

Držitelé franšízové licence mohou těžit kromě inovací a marketingové podpory také z pravidelného srovnání, jak si jejich pobočka vede v rámci celé sítě, čímž získají cenné tipy na zlepšení svých služeb. Centrála rovněž soustavně pracuje na šíření povědomí o značce a pomáhá franšízantům také s řízením klíčových nákladových položek pomocí efektivního nákupu u dodavatelů. „Plán expanze zůstává ambiciózní s cílem stále otevírat zhruba 15 provozoven ročně. Stále cítíme potenciál, je tedy možné, že počet nově otevíraných provozoven budeme ještě navyšovat,“ uzavírá plány na rozšiřování Lukáš Prauss.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014