Kávu nabídneme řidičům i lyžařům

Máme vlastní tým školitelů, marketingové oddělení jsme posílili o pozici retail marketing manažera a přijali jsme nového kolegu, který se stará o rozvoj franšízové sítě a tvorbu nového konceptu kaváren, říká Luboš Martínek.
Pondělí
04.09.2017
Franšízová síť CrossCafe připravuje otevření první pobočky CrossCafe Drive a kavárnu v Železné Rudě. O změnách v konceptu hovoří ředitel společnosti Luboš Martínek.
 

Chystáte k otevření nové franšízy, kde a kdy?
Na konci srpna otevřeme již 7. kavárnu v Praze. Bude jen pár kroků od stanice metra B – LUKA. Jen pár dní na to otevřeme zrekonstruovanou kavárnu CrossCafe Anděl. Rekonstrukcí docílíme zrychlení obsluhy a zvýšení počtu míst k sezení. V říjnu v Hradci Králové otevřeme historicky první CrossCafe Drive.

Je to náš zcela nový koncept pro řidiče, kterým chceme dopřát perfektně připravenou kávu na cestu. Samozřejmě tu bude špičkový pákový kávovar, takže kvalita kávy bude na stejné úrovni, jako v kavárně. Během startu lyžařské sezóny otevřeme pak kavárnu v Železné Rudě, kde nabídku přizpůsobíme sportovcům i rekreantům.

Prošel váš koncept za poslední rok nějakými změnami?
Uplynulých 12 měsíců přineslo řadu změn. Velmi významná změna se dotkla používaných technologií. Všechny kavárny jsme vybavili vysoce kvalitními pákovými kávovary od italského výrobce s mnohaletou tradicí. Jednalo se o investici do zvýšení kvality v řádech milionů korun. Tahle změna se neobešla bez kompletního proškolení a certifikace více jak 200 baristů. S tím, jak roste velikost firmy a očekávání zákazníků, souvisela i potřeba změny vnitřní struktury naší centrály.

Umožňujete také otevření sekce CrossCafé v prostoru jiné kavárny, jaké jsou pro tento případ stanovené podmínky spolupráce?
Vítáme zájem o přerod existující kavárny do CrossCafe. Výhodou jsou zkušenosti franšízanta s provozováním kavárny. Podmínky jsou stejné, jako při otevírání zcela nové kavárny – vhodná poloha kavárny, dostatečný prostor a osoba franšízanta. Tento postup je vhodný pro zavedené kavárny, které cítí prostor k růstu prostřednictvím spojení se silnou značkou. Franchisant čerpá výhody plynoucí ze značky, zkušeností a podpory franchisora. Náklady se pohybují obvykle kolem 500 tisíc korun.

Připravujete také nový koncept, kdy by měl začít platit a čeho se změny budou týkat nejvíce?
Jak jsem již zmiňoval, první vlaštovkou bude CrossCafe Drive, který otevřeme v letos v říjnu. Hlavní změna je velikost kavárny a zaměření na prodej kávy a jídel s sebou. Pro zájemce o franšízu je to příležitost realizovat své podnikatelské plány s výrazně nižší vstupní investicí a nepřeberným množstvím prostoru, kam se bude taková kavárna hodit.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014