Trendy franšízy: karaoke i box

Koncept Karaoke klubů vznikl v Budapešti. V plánu má expanzi jako franšízový koncept zaměřený na volný čas a zábavu.
Středa
28.03.2018
Veletrh Franchise Expo v Paříži představil nové trendy a koncepty ve franšízingu. Které značky patří mezi ty nejinovativnější?
 

Největší evropská výstava franšízingu Franchise Expo Paris se věnuje každoročně podnikání na základě franšízových licencí. Pro podnikatele z celé Evropy je jedinečnou příležitostí objevit nové koncepty z různých zemí, inspirovat se novými nápady, a stát se průkopníky v oblasti průmyslu, či stvořit jedinečné obchodní koncepty. Mezi 500 franšízovými koncepty jsme vybrali v Paříži několik inovativních značek, které předznamenávají současné trendy nejen ve franšízingu.

Speciální noční klub Blue Bird Karaoke, který kromě tradiční nabídky alko i nealkoholických nápojů nabízí svým hostům pobavení ve formě karaoke, se v Maďarsku stal hitem. V oddělených místnostech si může každý zazpívat z plných plic skladby podle textu na obrazovce, nebo třeba jen zatančit. Každý ’pokoj’ je vybaven samostatným profesionálním přístrojem na karaoke a audio systémem s mikrofony a iPady. Hosté si mohou vybrat z více než 54 000 skladeb v různých jazycích.

vff 21 titulka sedlacci

Britská franšíza Freedom představila v Paříži koncept trampolínových parků, který nabízí možnost cvičení na trampolínách, fitness, sport i zábavu. Značka je odnoží americké společnosti Sky Zone, spolupráce firem vznikla jako joint venture. Přes den centra Freedom slouží pro zábavu a překonávání gravitace, večery jsou pak prostory použitelné pro soukromé oslavy, firemní akce, o víkendech se v prostorách pořádají také hudební akce.

vff 21 titulka sedlacci cover

Trend ekologie a zeleného podnikání reprezentoval v Paříži francouzský koncept Vertige. Značka, která právě začala pracovat na svém rozvoji skrze franšízing, nabízí patentovaný a inovativní přístup ke stavbě a úpravě střech na budovách. Tzv. zelené střechy, které pomáhají v domech udržet teplo a energii, Vertigo vyrábí pomocí vegetace, koncept je určený jednotlivcům i firmám. Jeho pozitivem je také vliv na životní prostředí - zelené střechy pomáhají vnést biodiverzitu do městských oblastí díky tomu, že přitahují faunu (ptáky, hmyz a podobně).

vff 21 titulka sedlacci 400

Koncept Akademie Mikea Tysona je věnovaný boxerské legendě, slavný sportovec je garantem další inovativní francouzské značky. V tělocvičnách kombinuje fitness a box, a snaží se šířit hodnoty jako vytrvalost, disciplína, sebevědomí a nadšení. Díky názvu, který obsahuje jméno mistra světa, má franšízový koncept velkou šanci na úspěšnou expanzi. Tyson sám navrhoval programy a kurzy, které pobočky nabízejí svým klientům.

vff 21 titulka sedlacci

Z Itálie pochází franšízový koncept Flower Burger, který nabízí veganské občerstvení. Je určený pro milovníky veganských potravin, ale také pro zvědavé spotřebitele, kteří chtějí vyzkoušet nové chutě. První pobočka vznikla v roce 2015 v Miláně, následovaly franšízy v Římě, Monze či Turínu. Restaurace zddobí divoce psychadelické barvy, kuchyni označují zakladatelé za skutečnou laboratoř, kde vznikají zcela nové veganské pochoutky.

o čem se mluví vff 21

Širokou škálu spotřebních výrobků od potravin po hygienické potřeby nabízí ve formátu samoobslužných kiosků francouzský koncept Ximiti. Jejich zákazníci mohou platit za zboží na místě nebo na dálku skrze aplikace na smartphonu, vyzvednout si je pak musí na pokladně. Díky vysokému objemu úložného prostoru a optimalizovanému skladovému uspořádání slibuje koncept vysoké výnosy.


Populární na fóru

Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Učesaný byznys

Při zakládání mého kadeřnictví jsem investovala i do tvorby webových stránek, které mi moc pomohly k nalákání nových zákazníků a tedy zvýšení popularity...

1 komentář(e)
posledni 17.10.2017
Barva webu rozhoduje

Kombinace vhodných barev má určitě vliv na první dojem a je zajímavé, jak až moc. U prodejních webů je to ale i spousta dalších maličkostí - jako třeba barva a...

1 komentář(e)
posledni 24.08.2017
S riziky počítáme

Od ELKO EP prakticky denně odebíráme relé do rozvaděčů. Ale měl jsem za to, že jsou známí pouze na českém trhu. Teď jsem mile překvapen, že je i...

1 komentář(e)
posledni 13.06.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

https://www.facebook.com/Student-Agency-Bojkot-1812481502329777/?view_public_for=1812481502329777

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

Pan Jančura není žádný superhrdina ani Mirek Dušín, jediné co se mu podařilo je vyplnit mezeru na trhu a z toho profitovat. Osobní zkušenost mě přesvědčila, že...

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017