Franšízy míří do Východních Čech

Blíž k zájemcům / Franšízové koncepty hledají své partnery nejčastěji v regionech. Cílem semináře je tak vyvézt přímo k lidem, kteří hledají způsob, jak rozjet svůj vlastní byznys pod hlavičkou zavedené značky.
Středa
12.09.2018
Ve čtvrtek 27. září se uskuteční další ze série seminářů Franšízové příležitosti v regionech. Tentokrát se představí franšízy hledající partnery v Pardubickém kraji.
 

Cílem semináře je seznámit zájemce o podnikání v tomto regionu s tím, jak podnikání pod zavedenou značkou funguje a zároveň jim přímo představit franšízové koncepty, které v Pardubickém kraji hledají franšízanty. „Celá řada akcí spojených s propagací franšízingu se totiž doposud konala jen v našem hlavním městě. Vzhledem k tomu, že cílem konceptů je najít partnery zejména v regionech, rozhodli jsme se je přivést přímo za potenciálními zájemci,“ říká organizátorka akce Barbora Štanglová.

Účastníci semináře se mohou těšit na rady a tipy od odborníků na franšízing a také zástupců firem, které si pro svůj rozvoj právě tento způsob zvolili. Dozví se, jaké konkrétní výhody i případná úskalí na franšízanty čekají, skutečné příběhy franšízových konceptů, podmínky zapojení se do podnikání se silným partnerem v zádech. Získají také cenné informace o tom, jaká je současná situace na českém franšízovém trhu a co lze čekat v budoucnosti.

Mezi franšízovými koncepty se představí například Business for Breakfast, vzdělávací síť Bricks4Kidz nebo výživoví specialisté Naturhouse. Záštitu nad akcí převzala Česká asociace franchisingu, aktivně se do podpory semináře Franšízové příležitosti v Pardubickém kraji zapojila Hospodářská komora Pardubického kraje a také Pardubický kraj. Partnerem akce je také portál Franchising.cz.

Akce probíhá v pardubickém podnikatelském inkubátoru P-PINK v době od 9 - 13h. Účast na semináři je zdarma, registrovat se můžete zde.


Po Plzni Pardubice / Seminář franšízové příležitosti v Pardubickém kraji navazuje na úspěšnou akci, která proběhla v dubnu letošního roku v Plzni prostorách DEPO2015.

Populární na fóru

Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Učesaný byznys

Při zakládání mého kadeřnictví jsem investovala i do tvorby webových stránek, které mi moc pomohly k nalákání nových zákazníků a tedy zvýšení popularity...

1 komentář(e)
posledni 17.10.2017
Barva webu rozhoduje

Kombinace vhodných barev má určitě vliv na první dojem a je zajímavé, jak až moc. U prodejních webů je to ale i spousta dalších maličkostí - jako třeba barva a...

1 komentář(e)
posledni 24.08.2017
S riziky počítáme

Od ELKO EP prakticky denně odebíráme relé do rozvaděčů. Ale měl jsem za to, že jsou známí pouze na českém trhu. Teď jsem mile překvapen, že je i...

1 komentář(e)
posledni 13.06.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

https://www.facebook.com/Student-Agency-Bojkot-1812481502329777/?view_public_for=1812481502329777

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

Pan Jančura není žádný superhrdina ani Mirek Dušín, jediné co se mu podařilo je vyplnit mezeru na trhu a z toho profitovat. Osobní zkušenost mě přesvědčila, že...

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017