UGO dá na názor franšízantů

Nováčci vítáni / UGO má stále kapacity pro růst sítě a systém nastavený tak, že se franšízanti mohou zapojit do směřování značky.
pondělí
27.05.2024
Franšízová síť nabízí zdravější alternativu v oblasti fast foodu už bezmála dvacet let. Na inovacích se aktivně podílí i franšízanti.
 

UGO si s předstihem uvědomilo, že u nás roste počet lidí, kteří vyhledávají zeleninové saláty, poke a bowls, ovocné a zeleninové šťávy a čerstvé suroviny raději než smažená jídla. Poslední roky tento trend ještě zesiluje, což je vidět na celkovém růstu franšízových poboček i jejich obratu. Síť značky UGO má nyní 60 provozoven, z toho je 24 salaterií. Franšízor provozuje 31 poboček, další se dělí mezi 14 partnerů. V roce 2023 otevřeli dvě nové provozovny, v roce 2024 jich přibude celkem pět a do tří let chtějí zrychlit na deset provozoven ročně. „Radost nám dělá i obrat našich poboček. Dá se říct, že v průměru všechny rostou v posledních letech po covidu 20 až 30 % ročně. Výjimkou ale není ani franšízová provozovna, která hlásí nárůst až 50 %. Za takto výrazným nárůstem obratu stojí hlavně rozšířená nabídka jídla typu poke a bowls. Svou roli má i kontinuální podpora zvýhodněné nabídky menu a také rostoucí podíl prodejů studentům a firmám, což nás obzvláště těší,“ říká expansion director Lukáš Prauss.

Značce UGO se expanze daří díky znalosti trendů ve zdravém stravování a pravidelné inovaci menu. „Právě chystáme lehčí a modernější verze letních salátů, vrátíme se k oblíbeným melounovým drinkům, obohatíme také naši nabídku UGO gril. Další letní novinky čeká sekce poke a bowls, kde navážeme na aktuální úspěšnou sezónní nabídku s krůtím masem. Inovací prošly i naše zmrzliny – máme dvě nové příchutě, čistě ovocné a bez přidaných látek a k dostání budou i v podobě milk shakes. UGO zmrzlina je jedna z nejzdravějších zmrzlin na trhu, jednodušeji a přírodněji už to v podstatě nejde. “ vysvětluje Lukáš Prauss. UGO také už před časem reagovalo na poptávku po funkčních drincích a začalo nabízet vlastní kombuchu, která bude nyní v provozovnách i točená. Je to další krok k ekologii, jednoduchosti a přirozenosti. 

Veškeré tyto kroky jsou plusem také pro franšízanty, kteří získávají koncept nejen se zkušenostmi značky, ale také s inovačním potenciálem. UGO zároveň poskytuje zkušeným franšízantům možnost se na vývoji nabídky a služeb podílet. „Není to zcela obvyklé, ale my jsme se tak rozhodli proto, že franšízoví partneři mají mnohdy osobní zkušenosti s každodenním stykem se zákazníky. Sbírají tak přímo na provozovnách nejen zpětnou vazbu na naše novinky, ale také návrhy, co by zákazníci u nás rádi viděli. Franšízoví partneři jsou součástí provozních týmů na svých pobočkách a jsou tak schopni také adekvátně reagovat na návrhy z pohledu provozních potřeb a kapacit. Jde vlastně o ideální scénář při tvorbě produktových a jiných inovací. Máme na to vytvořen systém návrhu inovací od jejich posouzení, zpracování až po studii proveditelnosti,“ popisuje fungování spolupráce s franšízanty Lukáš Prauss. 

UGO má tak nepochybně prostor pro další růst a má nabito po stránce znalosti potřeb zákazníků i nastavení spolupráce s franšízanty. „UGO má stále potenciál ve městech, kde již aktuálně působí, ale cítíme, že poptávka roste i v regionech, na které se teď chceme soustředit. Z našich výzkumů vyplývá, že velmi zajímavé jsou České Budějovice, ale také Liberec, Hradec Králové a Pardubice,“ vybízí zájemce o spolupráci Lukáš Prauss.


UGO a inovace / Franšízová síť vstupuje do nebývale časné letní sezony s novými čistě ovocnými zmrzlinami, saláty, poke a bowl.

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015