Kavárny CrossCafe® upoutají veselým a přívětivým designem.Wifi připojení k internetu zdarma je neodmyslitelnou součástí každé kavárny stejně jako důraz na nekuřácké prostředí.
Středa
29.06.2011
Česká franchisová síť kaváren CrossCafe funguje na 9 adresách. Další 3 pobočky jsou v přípravě.
 

Český franchisový projekt CrossCafe® bojuje o místo na českém trhu mezi zahraničními giganty již čtvrtým rokem. Jeho primárním působištěm je západočeská metropole Plzeň, v níž provozuje kavárny na šesti adresách. Na podzim roku 2010 rozšířil své pobočky o další tři, a to v hlavním městě Praze.

Na podzim letošního roku chystá otevření dalších tří kaváren, jak uvádí ředitel společnost CrossCafe original, s.r.o., Luboš Martínek: „Chystáme dvě nové pobočky v Praze 2, v ulici Kateřinská a Štěpánská. Rovněž v Plzni otevíráme novou pobočku v obchodním domě v Plzni na Doubravce. Zmíněné kavárny budou provozovat naši stávající franchisanti.“ Do konce roku 2011 plánuje ředitel zprovoznění minimálně jedné pobočky, s níž chce zamířit mimo Plzeň i Prahu.

CrossCafe® nově vytvořila také projekt CrossCafe Talent Fever. Jeho cílem bylo podpořit růst komunity příznivců této značky napříč mezi generacemi, pohlavími, kulturami i oblastmi zájmů. Hlavní myšlenkou bylo společně s talenty vytvářet přívětivé, otevřené a inspirující místo k setkávání. Tento projekt tak zařazuje kavárny CrossCafe mezi společnosti, které reflektují život komunit ve městě a jsou pro ně také inspirativním přístavem. Samotné projekty postupně zaplňují kavárny počínaje květnem letošního roku.

Dalšími aktivitami, kterými se společnost zabývá, je například věrnostní program CrossCard. Jako zcela první kavárenský řetězec v České republice nabízí svým zákazníkům plastovou kartičku typu „kreditní karta“, která slouží jako bonusový program a peněženka v jednom. Zákazníci tak na kartu sbírají body, které poté mohou uplatnit v podobě slev při dalším nákupu. Současně si mohou na kartu vložit určitý obnos a z něj poté čerpat. „Již po prvních třech měsících od spuštění kampaně máme více jak 1 000 aktivních držitelů karet. Dle jejich reakcí víme, že jsou z karty a jejích funkcí nadšení,“ pochvaluje si Martínek.

Největším kavárenským řetězcem na českém trhu je v současné chvíli Costa Coffee, jejíž síť čítá 20 provozoven. Stala se jím díky spojení s 13 provozovnami Coffeeheaven, které v současné chvíli procházejí rebrandingem. Dalšími zahraničními řetězci, které působí v rámci České republiky, je například Starbucks, Gloria Jean´s Coffee a McCafé. Kromě posledně jmenovaného jsou všechny kavárny provozovány vlastními silami firem, nikoli pomocí franchisantů, i přesto že firmy vlastní master licence pro český a případně také slovenský trh. Další, kdo rozjíždí pobočky na principech franchisingu, je rakouský koncept Coffeeshop Company. Nyní provozuje šest vlastních a jednu franchisovou kavárnu. O kavárenském konceptu přemýšlí také franchisový řetězec s rychlým občerstvením SUBWAY a v neposlední řadě zážitková restaurace Výtopna, v níž jsou nápoje rozváženy vláčky.


Populární na fóru

Prodej podniku - nápadu

Jukněte na www.gastroreality.cz tam můžete vaši nabídku inzerovat. Je to portál zaměřený na prodej gastrorealit

3 komentář(e)
posledni 04.09.2018
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

3 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

3 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014