Ministerstvo sledě a vodky
Informace o franchisovém systému
Popis franchisového systému
Jsme jednou z nejdynamičtěji se rozvíjejících gastronomických značek v Polsku. To, co nás odlišuje od konkurence, je vysoká kvalita fair trade produktů a mnohem přísnější standardy služeb. Vytvořili jsme kurátorská menu, která nabízejí širokou škálu cenově dostupných nápojů, panáků, koktejlů a kulinářských zážitků. Vezmeme vás na úchvatnou cestu do minulosti. Jsme hrdí na to, že vytváříme pracovní prostředí a metodiky, které nám umožnily rychlou expanzi národní značky a překonaly všechna naše očekávání.
Klíč k našemu úspěchu je v našich lidech. Být schopen přistupovat ke každému hostu z nového úhlu pohledu, bez stanovené rutiny, která se ke všem chová stejně. To nám umožnilo vytvořit pracovní prostředí, které mnoho našich stálých hostů rádo nazývá „svým druhým domovem“. Jsme zisková a spolehlivá značka, která se během 12 let od svého otevření stala celostátním lídrem z hlediska růstu a počtu ročně otevřených nových jednotek.
Vlastní provozovny
1 Polsko
Franchisové provozovny
39 Polsko
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Implementace do franšízového know-how.
- Venkovní reklamní cedule.
- Součástí vybavení interiéru (obrazy/talíře/retro dekor).
- Reklamní kampaň na sociálních sítích.
- Školení pro majitele a zaměstnance.
- Přístup k franšízovému fóru a personalizované e-mailové schránce.
- Uvední restaurace na webové stránce
- Péče manažera 7 dní v týdnu.
- Značková trička pro zaměstnance.
- Reklamní předměty (letáky/plakáty/vizitky/značkové šňůrky atd.).
- Podpora sociálních sítí (facebook/instagram atd.).
- Propagační kampaně.
- Personalizované grafické návrhy.
- Jídelní lístky.
- Nové recepty na panáky, nápoje a jídla.
- Dodávka skla.
Potřebná počáteční investice
- Minimální výše investice 550 000 Kč bez DPH
- Počáteční franšízový poplatek: 23 000 Kč bez DPH
- Měsíční marketingový poplatek: 8 000 Kč bez DPH
Základní požadavky
Poloha ve městě s více než 50 000 obyvateli.
Informace o franchisorovi
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Maciej Bartkowski tel. +48 506 892 223
Anna Kupidura
tel. +48 730 950 953
Více informací
Správcem osobních údajů je MSW sp. z o.o. (ul. Raciborska 2, 44-100 Gliwice, Polska). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Ministerstvo sledě a vodky a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na msav.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější
Franšízová síť Banh-mi-ba ve stylu fast casual sází na oblibu vietnamských baget. Kde má tento byznys další potenciál?
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franchisové systémy je možno rozdělit podle různých kriterií, mimo jiné druhu know-how, druhu hospodářské činnosti či způsobu organizace systému.
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.
Franchisingová smlouva je základem, na kterém je postaven vztah mezi franchisorem a franchisantem.
Franchising je termín pro jistý druh licenčních smluv, které se stávají čím dál oblíbenějšími v řadě oblastí podnikání. Do franchisingu je možné zahrnout i řadu typů podnikání založených na distribučních a agenturních smlouvách.
„Počty franšíz s vaflemi, palačinkami a lívanci rostou. Nyní cílíme na všechna krajská města“, říkají franšízoři Elvis Osmanović a Dino Pekez.
Zavedný franšízový model Fruitismo dobývá Rakousko a Německo. Jaké jsou nebližší plány značky?
V roce 2023 u nás otevřel jeden ze světově nejznámějších franšízových řetězců fast foodu šest nových restaurací. Jaké mají další byznysové plány?
Franšízovou síť Kafec založil Tomáš Konečný na pevných základech vlastní úspěšné praxe. Sen o vlastní kavárně se díky tomu může stát realitou i pro další zájemce.
Znáte apetýt běžného teenagera? Pak víte, že postavit na tom byznys musí vyjít. A Davidovi Alešovi to s franšízou ReFresh Bistro opravdu vyšlo.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.