03.07.2017

Pro hamburger s telefonem

Závody mezi největšími řetězci fastfoodů o objednávky skrze mobil vyhrává Burger King. Porazí svého největšího rivala McDonald’s?

Americký řetězec rychlého občerstvení Burger King testoval technologie pro mobilní platby od prosince loňského roku v restauracích v Miami, brzy je podle tiskové zprávy zavede šířeji, uvedl prezident Jose Cil podle agentury Bloomberg. Firma se začíná přípravovat pro zavedení této služby navíc po celých Spojených státech do několika měsíců.

McDonald's mobil platba

McDonald’s plánuje svoji celostátní americkou premiéru mobilních plateb na konci roku, což byl zřejmě také impuls pro Burger King k urychlení příprav na vlastní systém objednávek skrze smartphone.

Soutěž o technologické prvenství je další kapitolou soupeření mezi výrobci hamburgerů. Zatímco například celosvětový kavárenský franšízový žetězec Starbucks mobilní platby umožňuje jíž delší dobu, fast-foodové řetězce se nyní snaží svou letitou ztrátu v tomto směru dohnat. Starbucks má díky věrnostním programům a akcím přes 13 milionů registrovaných zákazníků.

V sázce je opravdu mnoho

Aplikace, která umožní objednávky prostřednictvím mobilního telefonu, by měla pomoci společnosti Burger King vybudovat těsnější vazby se zákazníky, řekl Cil. „Naši hosté s námi chtějí komunikovat a proto hledáme pohodlný způsob, jak jim tento dialog umožnit,“ uvedl. Podobně jako Burger King, také McDonald’s chce zajistit svým zákazníkům "bezproblémové a větší pohodlí". Hosté si budou moci jídlo objednat a zaplatit již cestou do restaurace, na přepážce si ho poté pouze vyzvednou.

K mobilním platbám se přidružují samozřejmě také věrnostní programy a další přidané služby, které mají stále náročnější hosty udržet u hamburgerů a hranolek. V sázce je opravdu mnoho pro všechny zúčastněné firmy. Společnost Burger King se letos pustila do opravdu tvrdého boje o každého zákazníka. Celý trh s rychlým občerstvením se mění a firmy začínají sázet na všemožné slevy a speciální akce. McDonald’s chystá kromě jiného modernizaci a vylepšení svých franšízových poboček v rámci tzv. Zážitku budoucnosti.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank