Exkluzivní domácnost
Firma Potten & Pannen – Staněk se rozhodla rozšířit počet poboček na tuzemském trhu. I proto připravuje franchisový koncept. Společnost v současné době v České republice provozuje 7 prodejen. Kromě 2 velkoobchodů má 4 vlastní reprezentativní prodejny v Praze a partnerskou pobočku v Olomouci. Zákazníci mohou nalézt také 1 obchod ve slovenské Bratislavě.
Potten & Pannen – Staněk je dovozce a prodejce značkových kuchyňských a domácích potřeb renomovaných výrobců. Do jeho portfolia patří například světové značky Zwilling J.A. Henckels, Rosenthal, Christofle, Lalique, Brita nebo GreenPan. Dále zastupuje značky jako například Emile Henry, Rösle, VacuVin, FrancisFrancis, KitchenAid, Playmarket a další.
Na český trh společnost Potten & Pannen – Staněk vstoupila v roce 1992. V roce 2005 otevřela prostřednictvím dceřiné společnosti novou pobočku ve slovenské Bratislavě. Do dalších let plánuje rozšiřovat další prodejny, především v Česku.
>Pro více informací kontaktujte redakci portálu.PŘEČTI ČLÁNKY
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Stavební společnost Easy Homes působí na trhu 10 let. Aktuálně hledá partnery, kteří by zajistili realizaci zakázek v některých regionech.
„Zaškolení a předání know-how ze strany Lomaxu zabere pouze pár týdnů. Franšízant tak může začít brzy vydělávat," říká Miloslav Kopeček, obchodní ředitel B2B sítě Lomax.
Jak uspořit za teplo, otázka, která zejména letošní zimu trápila řadu lidí nejen v Česku. Byla to však i šance na úspěch franšízantů konceptu Maxeco.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář