Původně jsme měli ambice, že budeme pouze školit montéry, nicméně franšízový systém s územní exkluzivitou pro jednotlivé franšízy se pro nás ukázal být výhodnější. Návratnost vstupních investic bývá kratší než jeden rok, což je jistě skvělá vyhlídka, říká zakladatel konceptu Jaroslav Kubiesa.
Čtvrtek
12.04.2018
Franšízová značka Maxeco využívá boom stavebnictví po celé zemi. Nové partnery hledá nyní především ve Středočeském kraji.
 

Obchodní dovednosti, kapitálová vybavenost, silná orientace na zákazníka, prezentační dovednosti. To jsou základní požadavky na nové franšízanty konceptu Maxeco, která nabízí a montuje svým zákazníkům v domech a dalších prostorách revoluční topný systém. Moderní, zdravý a úsporný zdroj tepla, který sálá infra vlny na libovolně velké ploše, má široké využití pro rodinné domy, i průmyslové a hospodářské stavby. Pobočky společnosti Maxeco najdete také v zahraničí - ve Španělsku, Polsku, Slovensku, Srbsku a na Ukrajině.

Franšízanti se podílejí na prodeji produktů i instalaci topných fólií. Službu samotnou pak provádějí proškolení montéři. Od centrály dostávají jako balíček ucelený koncept, který zahrnuje všechny činnosti související s otevřením a rozvojem pobočky. "Měl by to být člověk přirozeně obchodně zdatný, a neměl by se bát jakékoliv práce," říká Jaroslav Kubiesa. Celková investice se skládá ze tří částí: franšízový poplatek za územní exkluzivitu, ve vzorci je zohledněn počet obyvatel, průměrná mzda, míra nezaměstnanosti a počet vydaných stavebních povolení. Cena bývá stanovena mezi 50 až 600 tisíci korun.

Součástí distributorské sítě

Vybavení pobočky vyjde na dalších 50 až 100 tisíc., dalších 250 tisíc je třeba poskytnout na skladové zásoby. Posléze platí franšízanti měsíční poplatek tisíc korun, který zahrnuje např. licence k software pro správu obchodu. Letos Maxeco uzavřelo smlouvu s franšízantem pro celý Moravskoslezský kraj. Firma přitom vede jednání s dalšími zájemci z branže, kteří topný systém vyhodnotili jako kvalitní produkt. "V tuto chvíli máme obsazenou Moravu, Vysočinu, Pardubicko, a Moravskoslezský kraj. Přednost mají proto jiné regiony," vysvětluje Kubiesa. Přednostně shání nyní franšízanty především pro oblast Prahy a celý Středočeský kraj.

Balíček pro nové franšízanty obsahuje také vizualizaci pobočky, pracovní oděvy pro zaměstnance a kompletní vstupní školení. Franšízanti mají právo používat firemní logo a know-how, mají také zaručenou územní exkluzivitu a k dispozici jednotný informační systém. Vedení Maxeca novou pobočku posléze začlení do své distributorské sítě. Exkluzivní smlouva platí 5 let s možností prodloužení.


Populární na fóru

Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Rychlá franšíza

Nebojte se franšízy, pokud přesto váháte tak si přečtěte článek jak na franšízu - http://bizking.cz/media/jak-ziskat-fran-izu a hned budete mít jasno. Já už...

1 komentář(e)
posledni 24.06.2016
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

5 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

5 komentář(e)
posledni 06.11.2014