Pizza Mizza mezi Superbrands

Společnost GastroNet, která je provozovatelem řetězce Pizza Mizza, získala ocenění pro nejlepší značky slovenských firem. Titul Superbrands je udělován nejlepším značkám na trhu. První ocenění byla na slovenském trhu předána v roce 2006. Od té doby ji získalo 36 slovenských značek, které byly vybrány ze zhruba 1200 kandidátů. V letošním roce byla Pizza Mizza vybrána ze seznamu přibližně 800 značek, který sestavila agentura GfK.
Jak v dopise oznamujícím zisk ceny Superbrands píše CEO Slovak Superbrands András Wiszkidenzsky, cílem tohoto projektu je posílit pozici a prestiž oceněných značek. Zisk této ceny přináší firmám, které ji získaly, další výhody a možnosti. Cena se tak může stát součástí podnikové a marketingové komunikace.
Gastronomický koncept Pizza Mizza vznikl v roce 2003 na Slovensku. První restaurace byla otevřena v roce 2004 v Bratislavě. V zájmu rozvoje značky expanduje společnost také do velkých obchodních center jako restaurace typu fast food. V souvislosti s tím vytvořila Pizza Mizza v roce 2010 nový gastronomický koncept na bázi lehké italské kuchyně pod názvem Pizza Mizza EXPRES.
Zobrazit v katalogu franšíz





















PŘEČTI ČLÁNKY

CrossCafe přichází s novým konceptem franšízingu. Kavárny buduje ve vlastní režii a nabízí je k odkupu až když jsou ziskové. Franšízant získá klientelu a vyškolený personál.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Evropská síť provozoven zdravé varianty fast foodu Fruitisimo vznikla v České republice. Jejich růstu pomáhá i vzájemné sdílení zkušeností jednotlivých franšízantů.
Na Českém trhu se objevila nová ukrajinská franšíza se zajímavým konceptem fast foodu. Co může nabídnout v silně konkurenčním prostředí gastronomie?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stravování v krabičkách se prosadilo v českých domácnostech i kancelářích. Jak na to jde česká franšíza FITeat?
Poptávka po úklidových, stěhovacích a řemeslných službách je velká. Jak z této situace těžit vysvětlí Jiří Bártík, obchodní manažer mezinárodní franšízové sítě Extra Services.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...