V obchodních centrech Chodov a Černý Most v Praze provozují Kostelecké uzeniny vlastní pobočky Parky’s. Na Florenci v Praze, Vrchlabí a v Hradci Králové se nacházejí první franšízové kiosky.
Úterý
13.01.2015
Firma Kostelecké uzeniny rozběhla koncept Parky’s, který nabízí jako franšízu. Zaměřit se letos chce na formát shop-in-shop.
 

Párek v rohlíku zůstává jídlem, které si oblíbila drtivá většina Čechů. Společnost Kostelecké uzeniny se tak rozhodla přinést na trh „hot dogový“ koncept a vytvořit ucelenou síť poboček s daným sortimentem tohoto oblíbeného pokrmu. Světlo světa tak spatřila značka Parky’s.

Na konceptu pracovali Kostelecké uzeniny více než rok. „Původním záměrem společnosti bylo vytvoření značkových prodejen, postupně se ale projekt vyvinul do franšízové podoby. Evidovali jsme mnoho zájemců, kteří by stánek s párky provozovali, což nás vedlo k rozhodnutí nabízet koncept Parky’s jako franšízu,“ doplňuje vývoj Petra Dlouhá, projektová manažerka ve firmě Kostelecké uzeniny.

Aktuálně jsou v provozu 3 franšízové prodejny ve formátu stánku shop-in-shop, a to v Praze na Florenci, ve Vrchlabí a v Hradci Králové. Firma se chce soustředit především na výše zmíněný koncept, ale do budoucna připravuje několik obchodních formátů pro franšízanty. „Aktuálně nabízíme pro partnery shop-in-shop Parky’s, tedy umístění do již zaběhnuté provozovny, která má pro tento koncept volné místo, například na pultu, baru atd.,“ říká Petra Dlouhá s tím, že v budoucnu by se mohly objevit v nabídce i kiosky, stánky, menší i větší prodejny.

Zájemců o franšízovou licenci se urodila spousta, zásluhu na to má i masivní marketingová podpora, do které společnost hodlá nadále investovat. Letos by Kostelecké uzeniny chtěly zprovoznit až 30 franšízových shop-in-shop kiosků. Cena za licenci se pohybuje od 30 tisíc korun.

U hot dogů v konceptu Parky’s firma zaručuje čas na přípravu párku v rohlíku do 50 sekund, bude-li trvat příprava déle, vrátí zákazníkovi peníze. Mimo obvyklých produktů se ve stánku prodává i doplňkový sortiment ve formě dezertů či kávy a nápoje od společností Bernard a Kofola. „V budoucnu by se měl rozšířit i jídelní a nápojový sortiment v rámci rozšiřování konceptu Parky’s,“ uzavírá Petra Dlouhá.


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

1 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015