Hot dogy po česku

Párek v rohlíku zůstává jídlem, které si oblíbila drtivá většina Čechů. Společnost Kostelecké uzeniny se tak rozhodla přinést na trh „hot dogový“ koncept a vytvořit ucelenou síť poboček s daným sortimentem tohoto oblíbeného pokrmu. Světlo světa tak spatřila značka Parky’s.
Na konceptu pracovali Kostelecké uzeniny více než rok. „Původním záměrem společnosti bylo vytvoření značkových prodejen, postupně se ale projekt vyvinul do franšízové podoby. Evidovali jsme mnoho zájemců, kteří by stánek s párky provozovali, což nás vedlo k rozhodnutí nabízet koncept Parky’s jako franšízu,“ doplňuje vývoj Petra Dlouhá, projektová manažerka ve firmě Kostelecké uzeniny.
Aktuálně jsou v provozu 3 franšízové prodejny ve formátu stánku shop-in-shop, a to v Praze na Florenci, ve Vrchlabí a v Hradci Králové. Firma se chce soustředit především na výše zmíněný koncept, ale do budoucna připravuje několik obchodních formátů pro franšízanty. „Aktuálně nabízíme pro partnery shop-in-shop Parky’s, tedy umístění do již zaběhnuté provozovny, která má pro tento koncept volné místo, například na pultu, baru atd.,“ říká Petra Dlouhá s tím, že v budoucnu by se mohly objevit v nabídce i kiosky, stánky, menší i větší prodejny.
Zájemců o franšízovou licenci se urodila spousta, zásluhu na to má i masivní marketingová podpora, do které společnost hodlá nadále investovat. Letos by Kostelecké uzeniny chtěly zprovoznit až 30 franšízových shop-in-shop kiosků. Cena za licenci se pohybuje od 30 tisíc korun.
U hot dogů v konceptu Parky’s firma zaručuje čas na přípravu párku v rohlíku do 50 sekund, bude-li trvat příprava déle, vrátí zákazníkovi peníze. Mimo obvyklých produktů se ve stánku prodává i doplňkový sortiment ve formě dezertů či kávy a nápoje od společností Bernard a Kofola. „V budoucnu by se měl rozšířit i jídelní a nápojový sortiment v rámci rozšiřování konceptu Parky’s,“ uzavírá Petra Dlouhá.
Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
CrossCafe přichází s novým konceptem franšízingu. Kavárny buduje ve vlastní režii a nabízí je k odkupu až když jsou ziskové. Franšízant získá klientelu a vyškolený personál.
Nejčtenější

Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšízová síť fitness center Contours úspěšně pokračuje v expanzi na českém trhu. Nabízí ověřený model s návratností do dvou let a podporou provozu.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...