Hot dogy po česku

Párek v rohlíku zůstává jídlem, které si oblíbila drtivá většina Čechů. Společnost Kostelecké uzeniny se tak rozhodla přinést na trh „hot dogový“ koncept a vytvořit ucelenou síť poboček s daným sortimentem tohoto oblíbeného pokrmu. Světlo světa tak spatřila značka Parky’s.
Na konceptu pracovali Kostelecké uzeniny více než rok. „Původním záměrem společnosti bylo vytvoření značkových prodejen, postupně se ale projekt vyvinul do franšízové podoby. Evidovali jsme mnoho zájemců, kteří by stánek s párky provozovali, což nás vedlo k rozhodnutí nabízet koncept Parky’s jako franšízu,“ doplňuje vývoj Petra Dlouhá, projektová manažerka ve firmě Kostelecké uzeniny.
Aktuálně jsou v provozu 3 franšízové prodejny ve formátu stánku shop-in-shop, a to v Praze na Florenci, ve Vrchlabí a v Hradci Králové. Firma se chce soustředit především na výše zmíněný koncept, ale do budoucna připravuje několik obchodních formátů pro franšízanty. „Aktuálně nabízíme pro partnery shop-in-shop Parky’s, tedy umístění do již zaběhnuté provozovny, která má pro tento koncept volné místo, například na pultu, baru atd.,“ říká Petra Dlouhá s tím, že v budoucnu by se mohly objevit v nabídce i kiosky, stánky, menší i větší prodejny.
Zájemců o franšízovou licenci se urodila spousta, zásluhu na to má i masivní marketingová podpora, do které společnost hodlá nadále investovat. Letos by Kostelecké uzeniny chtěly zprovoznit až 30 franšízových shop-in-shop kiosků. Cena za licenci se pohybuje od 30 tisíc korun.
U hot dogů v konceptu Parky’s firma zaručuje čas na přípravu párku v rohlíku do 50 sekund, bude-li trvat příprava déle, vrátí zákazníkovi peníze. Mimo obvyklých produktů se ve stánku prodává i doplňkový sortiment ve formě dezertů či kávy a nápoje od společností Bernard a Kofola. „V budoucnu by se měl rozšířit i jídelní a nápojový sortiment v rámci rozšiřování konceptu Parky’s,“ uzavírá Petra Dlouhá.

PŘEČTI ČLÁNKY

Food trucky představují nový evropský trend. Rozmach těchto franšíz probíhá i v Česku. Jak je to s investičními náklady a zahájením vlastního podnikání s mobilním občerstvením?
Faency Fries rozšiřuje síť a hledá nové franšízanty. Nabízí dvě varianty podnikání a rychlou návratnost investice.
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Přinášíme aktuální žebříček nejúspěšnějších globálních franšízových značek. V TOP 10 nechybí franšízy známé z tuzemského trhu. Nejsilnějším sektorem zůstává gastro.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Fúze s Angličany zajistila M&M realitám první místo na trhu v ČR, velký úspěch ryze české realitní kanceláře.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...